Site icon מקומונט גבעת שמואל

יהונתן חברוני ז”ל: 2 מיליון שקלים הועברו למשפחת הרוג אסון מירון

חודש וחצי לאחר אסון מירון ועל רקע ההסכמים הקואליציוניים להקמת וועדה ממלכתית לחקירת האסון, אירוע מרגש נרשם ביום שישי האחרון כשהועברו הכספים שגויסו בקמפיין עמותת מאירים לאלמנתו של יהונתן יוסף חברוני ז”ל. במסגרת הקמפיין, תרם עם ישראל, יחד עם עשרות מתושבי גבעת שמואל, כשני מיליון ₪ עבור עתיד טוב יותר ועורף כלכלי למשפחה. יהונתן יוסף חברוני זצ”ל הותיר אחריו אישה ושלוש בנות קטנות.

במעמד מרגש בנוכחות אלמנתו של יהונתן יוסף חברוני ז”ל ובנוכחות עו”ד נאמן מטעם המשפחה ועו”ד של עמותת מאירים, הועברו כשני מיליון שקלים שגויסו למען המשפחה.  אסון מירון הכבד הותיר משפחות רבות שבורות וחסרות אונים אל מול הסיטואציה הקשה מנשוא. מייד לאחר האסון חבריו של יהונתן יוסף חברוני זצ”ל יצאו בקמפיין גיוס תרומות לטובת סיוע כלכלי למשפחתו.

יהונתן חברוני ז”ל. צילום: באדיבות המשפחה

עמותת מאירים הפועלת לקידום, סיוע ותמיכה במשפחות, קבוצות ויחידים באזור הדרום, נרתמה למשימה והעניקה את הפלטפורמה לקמפיין גיוס התרומות ללא תמורה מצידה. לדברי הנהלת מאירים, עם ישראל התגייס כולו למען משפחות ההרוגים באסון דבר שהורגש גם בניהול קמפיין זה, שכן פחות מיממה מפתיחתו נתרמו למעלה ממיליון שקלים.

יזהר נבון, מנכ”ל עמותת מאירים: “אסון מירון הנורא שגבה 45 קורבנות בהם את יהונתן יוסף חברוני ז”ל, היכה בלב של כולנו. גם בשעת אבל קשה זו, עם ישראל הוכיח מהי ערבות הדדית והתגייס בהמוניו לסיוע ותמיכה במשפחות ההרוגים והפצועים. אנו בעמותת מאירים יחד עם חבריו של יהונתן ז”ל פתחנו קמפיין שגייס במהירות שיא כשני  שקלים עבור המשפחה. כולי תקווה שיחד עם ליבם הרחב של אזרחי ישראל, הצלחנו להקל ולו במעט על המשפחה.