Site icon מקומונט גבעת שמואל

יום הבוחר: מיכל וולדיגר בפנייה אישית לתושבי גבעת שמואל

מיכל וולדיגר. צילום: דוברות הציונות הדתית

מחר ייגשו תושבי גבעת שמואל, יחד עם כלל אזרחי ישראל, להצביע בבחירות לכנסת ה-24 ולבחור את נציגיהם לכנסת. אחת המתמודדות המרכזיות בסבב הבחירות הנוכחי היא תושבת גבעת שמואל וחברת מועצת העיר לשעבר מיכל וולדיגר שנמצאת במקום השני ברשימת מפלגת “הציונות הדתית” בראשותו של בצלאל סמוטריץ’. רגע לפני ההליכה לקלפי, פונה מיכל אל תושבי גבעת שמואל בפנייה אישית

תושבי גבעת שמואל היקרים,

שנים לווה יום הבוחר בהתרגשות והכנות והיתה בו תכונה של חגיגה דמוקרטית גדולה.

הפעם, רבים סבורים שהן מיותרות, הבחירות. ההרגשה, שהבחירות שנכפו על כולנו, לא נבעו מדאגה לעם, אלא מהדאגה של הפוליטיקאים לעצמם בלבד.

תקראו לי נאיבית, אבל אחת הסיבות המרכזיות שהצטרפתי לפוליטיקה הארצית היתה מתוך רצון להעמיד את האזרחים במרכז, מתוך שאיפה שעוד 4 שנים, כשנלך שוב לבחירות, אתם גם תרגישו בזה.

אני מתגוררת בגבעת שמואל כ-30 שנה, 5 שנים מתוכן שימשתי כחברה בהנהלת המתנ”ס ועוד 5 שנים כחברת מועצת העיר מטעם הבית היהודי. זכיתי להכיר את היופי, הטוב, הקשיים והאתגרים. תמיד הרגשתי שנבחרי הציבור בעירייה באמת דואגים לתושבים. אני מקווה להביא את מה שנעשה כאן בגבעת שמואל, ומה שעשיתי ביתר הפעילויות שלי בחברה האזרחית, כדוגמת יו”ר בת עמי (אמונה-אלומה), אמונת”כ, משפחות בריאות הנפש, איכות בשיקום ועוד, לכנסת ישראל. אני מתפללת שהידיעה שאני קמה לעבוד בשביל הבוחרים תלווה אותי כל בוקר בדרכי הארוכה.

בחודשיים האחרונים, במסגרת קמפיין הבחירות, הגעתי לערים ולכפרים, למושבים ולקיבוצים, למרכז הארץ ולפריפריה, ליו”ש ולנגב, מבוגרים וצעירים, ללא הבדל ימין ושמאל, ומצאתי את רובם מדברים “כן ביבי” “לא ביבי”, אבל עמוק בתודעה מבקשים פוליטיקה אחרת. אשתף, שנגעה בי בקשה של אישה מקסימה מעוטף עזה, הנטועה עמוק בצד השמאלי של המפה הפוליטית. לדבריה, רוב העם כיום הוא ימין, ולכן היא מבקשת מאיתנו “הימניים” להקים ממשלה יציבה, שתחזיק מעמד 4 שנים מלאות, ותדאג לכלל אזרחי המדינה. זו מטרתי. פשוט כ”כ.

התחומים בהם עסקתי עד היום ובעזרת ה’ מתכוונת לעסוק בהם, גם בכנסת, פונים לכלל אזרחי מדינת ישראל, ללא כל קשר לדעתם הפוליטית ו/או למקום מגוריהם. הניסיון הרב שצברתי בנושאים חברתיים וחינוכיים כדוגמת נוער נושר, התמכרויות, שירות משמעותי בצבא ובשירות הלאומי, בריאות הנפש, קליטת עלייה, רווחה ועוד, חשובים לכולנו בלי הבדל של דת, גזע או מין, ומהווים גורם מאחד ומלכד.

בבחירות לכנסת אנחנו מצביעים בפתק אחד, ולכן הנושא הביטחוני/פוליטי הוא בד”כ ציר ההחלטה הראשי באיזו מפלגה לבחור. הצבעה למפלגת הציונות הדתית (ט’) תאפשר הקמה של ממשלה ימנית יציבה על כל המשתמע מכך, מפלגת ימין שבראשה עומד בצלאל סמוטריץ’, איש עשייה ללא חת וללא עוררין. עצם היותי במקום השני ברשימה, כבר היא לכשעצמה, מצביעה ע”כ שהנושאים בליבת העשייה שלי מהווים נדבך מרכזי וחשוב לא פחות במצע של הציונות הדתית.

ערב בחירות, אני פונה אליכם בבקשה אישית לעזור לי לייצג אתכם בכנסת ישראל, לפעול ולעשות למענכם ובשבילכם. כנציגתכם בכנסת, אפעל מידי יום בוועדות ובמליאה, בהצעות חוק וקידום מהלכים חוץ פרלמנטרים עבור תושבי ישראל בכלל ותושבי גבעת שמואל בפרט.

אני מבקשת שתראו בי כנציגה שלכם בכנסת, הבחירה שיכולה להביא את הקול שלכם והרצונות שלכם לפרלמנט הישראלי.

 

שלכם,

מיכל וולדיגר

מועמדת מספר 2 לכנסת ה-24 מטעם מפלגת הציונות הדתית