Site icon מקומונט גבעת שמואל

יום ההוקרה לחיילי המילואים: גבעת שמואל אומרת תודה!

נתוני הגיוס לצה”ל בגבעת שמואל הם מהגבוהים בישראל עם 97% גיוס לעומת הממוצע הארצי העומד על 71% בלבד • ראש העיר יוסי ברודני ברך את אנשי המילואים ואמר: “אנו מצדיעים לכם. כל העם מצדיע לכם כל העם אוהב אתכם”

לקראת יום ההוקרה למערך המילואים שנקבע לל”ג בעומר, וציון “חודש משרתי המילואים” במהלך חודש מאי, גבעת שמואל אומרת תודה ומצדיעה לאנשיי ולנשות המילואים שלה על פועלם ותרומתם המשמעותית לביטחון המדינה.

גבעת שמואל, נחשבת לאחת הערים המובילות בישראל בנתוני הגיוס לצה”ל עם 97%  לעומת הממוצע הארצי העומד על 71% בלבד. כאות הוקרה והערכה לאנשיי ונשות המילואים, תעלה עיריית גבעת שמואל, שלטי חוצות שכולם הצדעה לאנשי המילואים הפעילים עם הסלוגן “עושים כבוד למילואים – גבעת שמואל מצדיעה לאנשיי המילואים שלה”.

ראש העיר יוסי ברודני ברך את אנשיי המילואים ואת החיילים והחיילות תושבי העיר ואמר: “צמיחתה של מערכת החינוך איכותית, מתקדמת ומובילה, אינה נמדדת רק בהישגים לימודיים, אלא גם בעשייה חברתית, אזרחית וצבאית למען הקהילה והמדינה. אנו גאים בבני הנוער שלנו ובתושבינו היקרים, על פועלם, תרומתם ומעורבותם לביטחון המדינה. ברצוני להודות גם לכל חיילי וחיילות פיקוד העורף ואנשיי המילואים, אשר פעלו כתף אל כתף מתוך שותפות גורל וערבות הדדית, להצלחת המענים העירוניים ומתן סיוע לתושבים בתקופת משבר הקורונה. אנו מצדיעים לכם. כל העם מצדיע לכם כל העם אוהב אתכם”.

חיילי מילואים בצאלים. צילום: אביחי טבק

חבר המועצה רו”ח גל לנצ’נר שהיה לוחם בגדוד 51 של גולני ושירת במילואים עד לפני שנים בודדות ברך גם הוא את חיילי צה”ל ובתוכם את חיילי המילואים וסיפר למקומונט גבעת שמואל כי “כחייל קרבי ומשרת מילואים בדימוס אני גאה בתושבי ותושבות גבעת שמואל שמובילים את מערך הגיוס בצה”ל ובשירות הלאומי. יש לנו את הנוער הכי משובח בארץ וככזה נמשיך להוביל”, סיכם לנצ’נר.