Site icon מקומונט גבעת שמואל

יום הולדת לשורדי השואה בצל הקורונה

גם בימי הקורונה, בגבעת שמואל לא שוכחים את בני הגיל השלישי בעיר, ובשיתוף האגף לשרותים חברתיים בעירייה מוצאים דרכים יצירתיות לשמח את כולם וגם את אלו החוגגים יום הולדת בתקופה מורכבת ומאתגרת זו. ראש העיר יוסי ברודני: “גבעת שמואל היא משפחה אחת גדולה, חזקה, מעורבת ואכפתית”

ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני, בשיתוף מועדון קפה בגבעה, בני נוער מתנדבים ועובדי האגף לשרותים חברתיים, החליטו להפתיע כמה משורדי השואה בעיר החוגגים יום הולדת בימים אלה, ולהגיע לפתח ביתם עם אגרת ברכה מראש העיר וזר פרחים ובלונים. בני הנוער התרגשו ושמחו יחד עם שורדי השואה ושרו להם שירי יום הולדת, כמובן,תוך שמירת מרחק והקפדה על ההנחיות.

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני: “גבעת שמואל היא משפחה אחת גדולה, חזקה, מעורבת ואכפתית. אנו מאמינים כי שמירה על כבודם, טיפוח איכות חייהם והמעורבות החברתית של תושבינו בני הגיל השלישי בקהילה, הם צעדים חשובים בדרך לעיצוב דמותה, אופייה, עברה ועתידה של עירנו גבעת שמואל. בהזדמנות זו אבקש להודות לכל המתנדבים הרבים, על תרומתם לחיזוק חוסנם של תושבינו וכמובן לאחל לכל תושבנו החוגגים יום הולדת בימים אלו – לבני הגיל השלישי, לשורדי השואה, לילדים המתוקים, לבני הנוער ולכולם – מזל טוב, בריאות איתנה ואריכות ימים”.

חוגגים יום הולדת לשורדי השאה בגבעת שמואל עם זר פרחים וברכה אישית מראש העיר יוסי ברודני. צילום: דוברות עיריית גבעת שמואל
צילום: דוברות עיריית גבעת שמואל