Site icon מקומונט גבעת שמואל

יום המורה: גבעת שמואל מצדיעה ואומרת תודה לכל צוותי החינוך וההוראה בעיר

“יום המורה” הוא חג ישראלי שצוין בשבוע שעבר כיום הוקרה והערכה למורות, למורים, לגננות ולכל צוותי החינוך וההוראה על עבודתם המסורה והשקעתם בחינוך דור העתיד.

במסגרת אירועי “יום המורה”  בגבעת שמואל, סייר ראש העיר יוסי ברודני עם מנהלת אגף החינוך אתי דהן וצוות האגף בבתי הספר בעיר כדי להודות לכל אנשיי החינוך בעיר ביום חגם זה. לסיור הצטרפו סגן ראש העיר ויו”ר ועדת החינוך בני סומך, סגן ראש העיר יעקב ויליאן וחברי מועצת העיר עינת כרמל, שלומית מנטל, הרצל ארביב ועדי גרוס.

בחדרי המורים בכל העיר המתינה להם הפתעה קטנה כאות הוקרה מהעירייה – “קאפה” עם תמונתם של המורים והמורות בהקדשת העירייה וערכת כוסות וספלי שתייה עם לוגו העירייה החדש של העיר – “גבעת שמואל עיר מרכז לחינוך ולמצוינות”. בנוסף, לקראת יום המורה העלתה העירייה קמפיין על שלטי החוצות והמכוונים ברחבי העיר עם תמונותיהם של כל צוותי החינוך בעיר עם ההישגים החינוכיים של העיר יחד עם הכיתוב: “בזכותכם!” והבעת תודה עם הכיתוב: “עיריית גבעת שמואל מוקירה תודה והערכה לכל צוותי החינוך והוראה בעיר”.

צילום: דוברות עיריית גבעת שמואל

ראש העיר יוסי ברודני  ברך את המורים והמורות: “זה הזמן להוקיר תודה לכל צוות החינוך וההוראה בכל בתי הספר והגנים בעיר. לא בכדי מערכת החינוך העירונית שלנו ניצבת בצמרת הערים המובילות בישראל וזה הרבה בזכותכם המנהלים, המורים, המורות, הגננות, הסייעות, הנהגות ההורים וכמובן הילדים היקרים והמוכשרים שלנו”.

בחלקו השני של היום, הזמין ראש העיר ומנהלת החלקת גני הילדים זויה טראוב, את צוותי הגנים, הגננות והסייעות למפגש אישי באולם המליאה כאות הוקרה והערכה על עבודתן החשובה והמסורה עם בחינוך הדור הצעיר. יחד העניקו השניים שי לכל צוותי הגנים והביעו את הערכתם העמוקה לצוותים.

מטרת יום המורה נועדה כאמור לבטא את ההערכה הרבה שרוחשים הנהלת העירייה והתושבים למנהלי בתי הספר, למורים, למורות ולגננות בעיר, מתוך הבנה כי הם המפתח להצלחה של ילדנו ושל מערכת החינוך המצוינת של עירנו.

צילום: דוברות עיריית גבעת שמואל
צילום: דוברות עיריית גבעת שמואל