Site icon מקומונט גבעת שמואל

יום המילה הטובה בגבעת שמואל: העברת צמידים בצרוף מילה טובה

בשבוע החולף ציינו ברחבי הארץ את “יום המילה הטובה” שמטרתו להפיץ אהבת חינם ולחולל שינוי בשיח ברשתות החברתיות ובכלל. מיזם של מועצת הנוער בגבעת שמואל הביא לחלוקת מאות צמידי “מילה טובה” בגבעה.

המושג שיימינג תפס בשנים האחרונות תאוצה והפך לחלק כמעט בלתי נפרד מחיי הילדים והנוער, שלעיתים עוברים מסכת ייסורים בגלל מילים רעות שנכתבות עליהם ונשלחות ברשתות החברתיות. הוחלט לחולל את השינוי בדרך מקורית ולהתחיל בלומר מילה טובה. המיזם הינו יוזמה של תלמידי בי”ס של רשת אורט ישראל.

מועצת הנוער בגבעת שמואל בה חברים בני נוער חילונים ודתיים כאחד הרימו את הכפפה והחליטו ליישם את המיזם גם בגבעה. חברי המועצה הנפיקו כ-500 צמידים עליהם מוטבע  סלוגן שהם עצמם כתבו והגו ״יום המילה הטובה גב״ש – מילה שזה טוב!״ הצמידים עברו בקרב כלל תושבי העיר כאשר כל תושב העביר את הצמיד לרעהו בצרוף מילה טובה.

צמידי “מילה טובה”. צילום: יחצ

התושבים כשברובם היו בני נוער שלחו תמונות וסרטונים שלהם עם הצמידים ודוברת המועצה העלתה את הפרסומים לסטורי בדף האינסטגרם של הנוער. הסרטונים זכו לצפיות רבות.

מי  שהתחיל את השרשרת היה לא אחר מראש העיר יוסי ברודני שהעניק את הצמיד הראשון לדוברת מועצת הנוער העירונית, שיר צחייק.

“אני מברך על היוזמה החשובה הזו וגאה בחברי מועצת הנוער שלנו שהרימו את הכפפה ויישמו את המיזם גם בגבעת שמואל. אני מאמין ששיח חיובי הינו “מדבק” ובאמצעות גישת “תעביר את זה הלאה” ניתן יהיה להרחיב את השיח החיובי בקרב בני הנוער ובקרב החברה בכלל” סיכם ערן אבל צור, מנהל יחידת הנוער העירונית בגבעה. #אהבת_חינם_זה_הכי