Site icon מקומונט גבעת שמואל

יום הרופא הישראלי: מכבי שירותי בריאות בחרה בד”ר ליביו ליבוביץ’ כרופא המצטיין בגבעת שמואל

ד”ר ליביו ליבוביץ’. מקבל את האות.

לכבוד יום הרופא הישראלי העניק מחוז המרכז של מכבי שירותי בריאות השבוע תעודות הצטיינות והוקרה לרופאים מובילים במחוז. בין הרופאים המצטיינים נבחר ד”ר ליבוביץ’ ליביו, רופא המשפחה הוותיק והאהוב שבמרכז הרפואי של מכבי בקניון רוגובין בגבעת שמואל.

ד”ר ליביו ליבוביץ’ זכה לאות “הודות לתרומתו הרבה לקהילה והיותו מוביל את בריאות החברים במסירות ומקצועיות”, כך לדברי הנהלת מכבי. במכבי בירכו על פעילותם החשובה של הרופאים במחוז המרכז למען כ520,000 חברי מכבי, המהווים כ – 50% מכלל האוכלוסייה באזור המרכז.

יום הרופא הישראלי המצוין מדי שנה נועד להדגיש את התפקיד המיוחד אותו ממלאים הרופאים בחיי הקהילה, את העשייה היומיומית ואת ההישגים. יוזמה זו נועדה לחזק את תדמית הרופאים בקרב הציבור, את האתגרים, המשברים, ההצלחות ובעיקר את הסיפוקים המלווים את העשייה הרפואית.

דבורה חסיד ראש מחוז המרכז במכבי שירותי בריאות: “במכבי חרטנו על דגלנו להעניק לחברינו שירות מקצועי, איכותי ואדיב. אנו מודים מדי יום לרופאי מכבי המקצועיים והמסורים שעושים כל שביכולתם כדי לשמור על בריאותם של החברים . אנו שמחים לנצל הזדמנות זו של יום הרופא הישראלי כדי להעניק לרופאים המצטיינים תעודות הוקרה. נמשיך לעודד מצויינות בקרב כלל עובדי מכבי ורופאיה בפרט.”