Site icon מקומונט גבעת שמואל

יום השואה | גבעת שמואל מחבקת את ניצולי השואה

יום הזכרון לשואה ולגבורה תשפ”א: גבעת שמואל מחבקת את שורדי השואה בעיר ומוקירה להם תודה והערכה על גבורתם, אומץ ליבם וחוסנם ועל הנחלתם את זכרון השואה לנו ולדורות הבאים.

אמש, לקראת יום הזכרון לשואה לגבורה שיחול ביום רביעי השבוע, התקיים טקס מרגש במעמד ראש העיר יוסי ברודני. את הטקס הנחתה הגב’ בתיה ברכה והוא נערך ע”י מועדון “קפה בגבעה” – מועדון לשורדי השואה בעיר, בהשתתפותם של שורדי השואה תושבי העיר.

בהדלקת נרות הזכרון לזכרם של ששת מיליוני היהודים שנספו ע”י הצורר הנאצי, התכבדו נציגי השורדים בעיר: שרה לאופר, מרים גליצקי, עוזר טרנר, טובה בן ברוך, מאיר בית הלחמי, גדליהו רוזנפלד.

ראש העיר גבעת שמואל יוסי ברודני: “שורדי השואה הם ממקימי הארץ ובוניה ומהווים נדבך משמעותי חשוב בעמוד האש ההולך לפני המחנה.”

ראש העיר ברודני ציין בדבריו כי בגבעת שמואל חיים ומתגוררים כיום 500 שורדות ושורדי שואה, המקבלים סיוע וחיבוק חם ועוטף לאורך כל השנה על ידי האגף לשירותים חברתיים של העירייה. “זו חובתנו ובעיקר זכותנו לעמוד לצדם, לדאוג לכל חסרונם ולשמור על איכות חייהם. אנו מאחלים לשורדי השואה בריאות איתנה ואריכות ימים וננצור בליבנו תמיד את זכרם של ששת מיליוני היהודים, אשר נספו בשואה”

טקס יום השואה בו השתתף גם ראש העיר. צילום: דוברות
שורדי השואה בגבעת שמואל עם ראש העיר יוסי ברודני. צילום: דוברות