Site icon מקומונט גבעת שמואל

יוצאים מהמשבר: סדנת תעסוקה במרכז לצעירים בגבעת שמואל

כמחצית מהעובדים שהוצאו לחל”ת בעקבות משבר הקורונה הם צעירים עד גיל 34. העיכוב הכפוי בהשתלבותם בשוק העבודה עלול להשפיע לרעה גם על כל מסלול הקריירה שלהם.

בשבוע שעבר, מרכז הצעירים של גבעת שמואל יזם סדנת תעסוקה ופיתוח קריירה ייחודית שהתקיימה בשבוע שעבר בהנחייתו של יועץ קריירה ולימודים ירון וינר, במטרה לסייע ולהעניק לצעירי העיר, כלים מקצועיים כיצד להשתלב חזרה אל מעגל שוק העבודה באופן מיטבי ככל שניתן.

הסדנא בת שני מפגשים, עסקה כאמור בדרכי חיפוש עבודה, הכנה לראיונות עבודה, נטוורקינג, ניצול הזדמנויות לשינוי קריירה והתמודדות עם שוק העבודה בתקופה מאתגרת זו של הקורונה, בה רוב המובטלים כאמור הינם צעירים.

מנהלת אגף לשירותים חברתיים, אתי סומך, סיפרה: “הצעירים שהשתתפו בסדנא מספרים על חווית לימוד והעשרה מעניינת ומשמעותית, ועל כלים מקצועיים ואופרטיביים, שקיבלו בסדנא אשר יכולים  לסייע בהתפתחות האישית והמקצועית של כל אחת ואחד מהם. במרכז צעירים של גבעת שמואל, מתכננים מפגשים וסדנאות נוספים וקוראים לכולם לבוא ולהשתתף במפגשים אלו”.

למצוא עבודה אחרי הקורונה. צילום: מרכז צעירים גבעת שמואל

מרכז צעירים גבעת שמואל, הוקם בשנה האחרונה על ידי האגף לשירותים חברתיים של העיריה, במטרה לספק לצעירי העיר מגוון מענים ושירותים שונים בתחום התרבות, הפנאי, התעסוקה, פיתוח אישי, עשייה חברתית וחיבור לקהילה,  במיוחד בתקופה מאתגרת זו של הקורונה.