Site icon מקומונט גבעת שמואל

“יוצרים מסגרות מקצועיות ומבורכות”: צוות צהרון כלנית זכה בהצטיינות בתחרות ארצית

בתחרות ארצית בין צוותי צהרונים מובילים בכל הארץ זכה צוות צהרון כלנית של מתנ”ס גבעת שמואל בתעודת הצטיינות ופרס בשווי מאות שקלים לטובת ילדי הצהרון

אין ספק שעניין של פעוטות וילדים והצוות המלווה אותם בכל שלבי גידולם הינו נושא חשוב מעין כמותו ונמצא על סדר היום בעולם כולו.

החברה למתנ”סים כוללת מאות מתנ”סים וצהרונים ברחבי הארץ אותם היא מנחה ומדריכה לאורך כל השנה.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל

מנהלת “צהריים טובים”- רשת הצהרונים של החברה למתנ”סים, ערכה לכבוד יום הגננת הלאומי החל בחודש אפריל, תחרות של צוותים בצהרונים מכל הארץ.

כל מתנ”ס המליץ על צוות צהרון שלו שהוא חושב שהתואר מגיע לו. מתנ”ס גבעת שמואל המליץ על צהרון כלנית הכולל קבוצת גן שפתי ממלכתי וממלכתי דתי, צהרון משולב. “צוות צהרון כלנית הינו מקצועי מאוד וזאת בנוסף לייחודיות של הילדים הנמצאים בו”, אומרת סמדר ברמן, מנהלת הגיל הרך במתנ”ס.

הצוות הזוכה. צהרון כלנית. צילום: דוברות מתנ”ס גבעת שמואל

לאחר ההחלטה פנו במתנ”ס להורי הילדים על מנת לקבל “אישור” לדברים ואכן ההורים חיזקו את ההחלטה, שלחו מיילים מרגשים ואפילו איך לא – סרטונים של ההורים עצמם מודים לצוות.

“צוות צהרון כלנית בניהולה של יוכבד עובדיה וצוות המדריכות גלית לב הר ורחלי יונה יצרו צהרון לדוגמא, וצוות זה כמודל לצוותים הטובים הנוספים שלנו יוצרים מסגרות מקצועיות ומבורכות לטובת הילדים וההורים כאחד”, מציינת שירלי אחיטוב מנהלת המתנ”ס.

ביום חמישי האחרון הגיעו לצהרון כלנית עדית בוקאי מנהלת רשת “צהריים טובים” הארצית של צהרוני החברה למתנ”סים, ענת פליישמן, המנחה הפדגוגית הארצית של החברה למתנ”סים והעניקו לצוות תעודת הצטיינות ושי בסך  700 ₪ עבור פעילות או רכישת ציוד לצהרון. באירוע נכחו: שירלי אחיטוב – מנהלת המתנ”ס, סמדר ברמן – מנהלת הגיל הרך ומאירה עופרי – רכזת הצהרונים, אורית נאור – מנהלת מחלקת החינוך המיוחד בעירייה.

“תפעול צהרונים הינו אתגר לא קל הכולל הענקת חום, אהבה, העשרה, ביטחון ובטיחות ואנחנו משקיעים רבות בצוותים ומלאי גאווה שאנו מצליחים בו”, מסכמת סמדר ברמן מנהלת הגיל הרך במתנ”ס.