Site icon מקומונט גבעת שמואל

יו”ר אגודת הסטודנטים של בר-אילן: “גבעת שמואל בית חם עבור הסטודנטים”

יו”ר אגודת הסטודנטים של אונ’ בר- אילן, ראובן לורנצי וסגניתו הילה ויינברג, נפגשו השבוע עם ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני, במטרה להמשיך את שיתוף הפעולה רב השנים המתקיים עם הנהלת העירייה “בכוונתנו להמשיך להעמיק את הקשר החם והמפרגן ואת החיבור הקיים עם הנהלת העירייה לקידום רווחתם של הסטודנטים בקמפוס”.

כחלק משיתופי הפעולה המתקיימים לאורך השנים בין עיריית גבעת שמואל לבין אגודת הסטודנטים של בר אילן, נפגשו השבוע יו”ר אגודת הסטודנטים של אונ’ בר- אילן, ראובן לורנצי וסגניתו הילה ויינברג, עם ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני, במטרה להמשיך את שיתופי הפעולה לקידום יוזמות רווחתם של הסטודנטים.

כזכור, ועדת הגבולות של משרד הפנים, הודיעה לאחרונה על המלצתה לשרת הפנים איילת שקד, להעביר חלקים נרחבים משטח אוניברסיטת בר אילן, חזרה אל תחום השיפוט של גבעת שמואל. על פי המלצת הוועדה נטען, כי “אוניברסיטת בר אילן הינה מובלעת בתוך העיר גבעת שמואל וחלק בלתי נפרד ממנה”. עוד קבעה  הוועדה כי “גבעת שמואל היא המרחב האורבני הטבעי של האוניברסיטה ולכל שטחי האוניברסיטה, יש זיקה תפקודית ישירה לעיר גבעת שמואל”.

בפגישה, אמר ראש העיר ברודני ליו”ר האגודה כי “החזון להיות עיר אוניברסיטאית, ישרת בראש ובראשונה את צורכי האוניברסיטה, המדענים והסטודנטים וכמובן גם את העיר גבעת שמואל ותושביה. אנו רוצים להמשיך ולפתח את הקשר עם האוניברסיטה בצורה שתתרום גם לה וגם לחינוך ילדי העיר. אנחנו מדברים על השקעה מאסיבית בתשתיות, שלא נעשתה עד היום בצורה מספקת – השתלבות האקדמיה במרחב הציבורי העירוני, כולל הקצאת שטחים ומבנים בתוך גבעת שמואל לטובת האוניברסיטה, בניית מרכז HUB וחממות טכנולוגיות לטובת בר אילן ועוד תוכניות רבות”.

תמונה: דוברות עיריית גבעת שמואל

יו”ר אגודת הסטודנטים, ראובן לורנצי“גבעת שמואל מהווה בית חם עבור הסטודנטים  החיים ומבלים בעיר ומהווים חלק בלתי נפרד ממנה. חלק לא קטן מהסטודנטים עובדים כיום בעיר, נמצאים בבתי הקפה, מקבלים שירותים בבנקים, בחנויות, בבתי הכנסת, ובאירועים השונים המתקיימים בגבעת שמואל. בכוונתנו להמשיך להעמיק את הקשר החם והמפרגן ואת החיבור הקיים עם הנהלת העירייה לקידום רווחתם של הסטודנטים בקמפוס”.