Site icon מקומונט גבעת שמואל

יו”ר “הרשות להתחדשות עירונית” בביקור בגבעת שמואל: “גם השכונות הוותיקות בעיר יחודשו בקרוב”

בעקבות התקדמות תכנית פינוי בינוי שכונת גיורא במסגרת הותמ”ל, יו”ר הרשות להתחדשות העירונית, חיים אביטן וסמנכ”לית הרשות, הגב’ עינת גנון, הגיעו לביקור בעיר ונפגשו עם ראש העיר יוסי ברודני, על מנת להתרשם מקרוב אודות הפרוייקט.

יו”ר הרשות להתחדשות העירונית, חיים אביטן וסמנכ”לית הרשות, הגב’ עינת גנון, הגיעו בשבוע שעבר לביקור בגבעת שמואל ונפגשו עם ראש העיר יוסי ברודני וגורמי המקצוע הרלוונטים בעירייה. השניים יצאו לסיור עם ראש העיר ברחבי העיר וראו את שכונת גיורא ורחובות אחרים המצויים בהליך של התחדשות עירונית כגון תמ”א 38 והתחדשות הרחובות.

יו”ר הרשות חיים אביטן שיבח את עבודת העירייה על התפתחותה המואצת של העיר וציין כי יעמוד לצד העיריה על מנת לסייע לה בפעילות ההתחדשות.

יוסי ברודני עם יו”ר וסמנכ”לית הרשות הארצית להתחדשות עירונית. צילום: דוברות עיריית גבעת שמואל

ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני “אני מודה לידידי ראש הרשות להתחדשות עירונית מר חיים אביטן, ולצוותו על הביקור בעיר ועל הסיוע בקידום פרוייקט פינוי בינוי והתחדשות עירונית בגבעת שמואל. הביקור היום משקף את החשיבות הגדולה שאנו מייחסים לחזות העיר, ולאיכות החיים בעיר. אין ספק כי התכנית שהעירייה מקדמת בימים אלו באמצעות הוועדה המקומית, תשנה את פניה של השכונה והעיר כולה”.

חיים אביטן, יו”ר הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית “גבעת שמואל היא פנינה בלב המרכז. אני מברך את ראש העיר על פועלו בכלל ובתחום ההתחדשות העירונית בפרט, ומאמין כי השכונות הוותיקות יחודשו בטווח הנראה לעין. הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית נמצאת בקשר צמוד עם ראש העיר וצוותו, ומסייעת לעיר הן בתקצוב והן בייעוץ, בכדי לקדם את הפרויקטים, ובייחוד את פרויקט פינוי-הבינוי בשכונת גיורא”.

שכונת גיורא. צילום: כתב מקומונט גבעת שמואל