Site icon מקומונט גבעת שמואל

יפה לך יפו | ‘פורום פנויים ופנויות גבעת שמואל’ סייר ביפו העתיקה

נעים להכיר. בחודשים האחרונים פועל בגבעת שמואל פורום חברתי-עירוני ששם לעצמו למטרה לתמוך, ללוות ולפעול יחד עם חברי קהילת הפנויים והפנויות בגבעת שמואל. אמש, הם יצאו לסיור מיוחד ביפו העתיקה ובשבוע הבא הם מביאים לגבעה את סיון רהב מאיר.

לא סוד שגבעת שמואל הפכה לשם דבר בקרב משפחות מבוגרות וצעירות עם ילדים, בעיקר בגלל החינוך המפותח, הסביבה הנאה והמיקום המרכזי. אבל קהילה גדולה ומכובדת מתושבי גבעת שמואל משתייכת דווקא ל”מגזר” אחר – הפנויים והפנויות הדתיים.

כבר שנים רבות שמכל הארץ מגיעים צעירים להתגורר דווקא בגבעת שמואל בה שהפך ל”מרכז” של סצנת הרווקים והפו”פ הדתית. בעיריית גבעת שמואל נענו לאתגר, ויחד עם פעילי ציבור ותושבים מרכזיים בעיר הקימו בחצי השנה האחרונה את “פורום הפו”פ גב”ש” בראשו עומדים חבר מועצת העיר מטעם הבית היהודי, עדי גרוס ואיש הפרסום שמוליק מאירוביץ, המשמש כיו”ר הפורום בהתנדבות מלאה.

אמש יצאו חברי פורום פו”פ גב”ש לסיור לילי מיוחד ורומנטי ביפו העתיקה, בהדרכתה של תושבת גבעת שמואל ומדריכת הסיורים יפעת אביצדק קלפה שסקרה עבורם את ההיסטוריה של יפו וסביבתה, הציגה בפניהם נקודות מרכזיות ומשמעותיות בהתפתחותה של יפו ובעברה ולבקשת המשתתפים, לקראת סוף הסיור אף הכירה והמליצה להם על מספר פינות חמד בסביבה, אליהן יוכלו לטייל בעתיד עם בנות ובני הזוג הפוטנציאלים בדייטים הבאים.

“אם ייצא מזה אפילו שידוך אחד – דיינו”. מארגני הסיור. צילום: פורום פו”פ גב”ש
בסמטאות יפו העתיקה. צילום: פורום פו”פ גב”ש

בשבוע הבא, ביום שני ה-27.7, יקיים הפורום את מפגשו השני לתקופת הקיץ עם הרצאתה של העיתונאית ואשת התקשורת סיון רהב מאיר בנושא “זוגיות, משפחה וקריירה בעידן הניו-מדיה”. בהמשך הקיץ מתוכנים אירועים נוספים, בהם ערב מיוחד לט”ו באב, הופעת סטנדאפ של יוסי גבני והזמר עירן צנחני מכוכב נולד ועוד.

לסיכום הערב המיוחד אמר יו”ר פורום פו”פ גבעת שמואל, שמוליק מאירוביץ כי, “החבר’ה נהנו מאוד ואפילו יצאו 5 זוגות חדשים מהסיור הזה. בסופו של דבר זו מטרת הפורום – להיות לחברה ומשפחה גדולה עם פו”פ כמונו ובעזרת ה’ לפגוש גם אנשים חדשים, להכיר ולהקים בית בישראל”.

גם עדי גרוס, אשר מתוקף תפקידו כחבר מועצת העיר פעל ותמך בקיום האירוע אמר “זיווג זיווגים ושידוך הוא ממעשי ידיו של הקב”ה. כולם מבינים שצריכים לעשות ולפעול למען הדבר, אבל הרבה רק מדברים – אנחנו בעיריית גבעת שמואל עושים. בהזדמנות זו אני גם רוצה להודות לראש העיר יוסי ברודני שתומך ועוזר לפעילויות אלה.”