Site icon מקומונט גבעת שמואל

יפה עם תעודות: 5 כוכבי יופי לגבעת שמואל – שנה עשירית ברציפות

במסגרת תחרות “קריה יפה ומקיימת בישראל יפה” לשנת 2020, זכתה גבעת שמואל בשתי תעודות יוקרתיות: 5 כוכבי יופי ו”מגן עשור” על 10 שנות זכיה רצופה בפרסים ובהצטיינות.

 בטקס שהתקיים בבית המועצה לישראל יפה בתל אביב, הוענקו תעודות הזכייה השנתיות לרשויות מקומיות ברחבי הארץ, על ידי המועצה לישראל יפה, ונציגי משרד הפנים והמרכז לשלטון מקומי.

במסגרת תחרות זו, זכתה גבעת שמואל בשני פרסים – חמישה כוכבי יופי לשנת 2020 “ומגן עשור” על 10 שנות פעילות רצופות ומוצלחות של העיר בכל תחומי החיים. יותר ממאה יישובים בישראל השתתפו השנה בתחרות, למרות ההתמודדות עם נגיף הקורונה, והציגו את פעילותם בפני צוותי המתנדבים של המועצה לישראל יפה, שבאו לבחון עמידה בקריטריונים המזכים את היישוב בפרס.

בין הפרמטרים שנבדקו על ידי חברי הוועדה: מצב הניקיון בעיר, טיפוח שטחים ומתקנים ציבוריים, תשתיות השירות לציבור ונגישות למוסדות הרשות, שיעורי קיימות במוסדות עירייה, התייעלות אנרגטית, שקיפות ודיווח על ידי הרשות, עידוד שימוש בתחבורה ציבורית ותרומה לקהילה, ובכל אלה רשמה העיר גבעת שמואל הצלחות והישגים רבים לאורך השנה האחרונה והעשור כולו.

ראש העיר יוסי ברודני ומנהל אגף שפ”ע נועם ארוילי עם תעודת ההצטיינות. צילום: עיריית גבעת שמואל

ראש העיר, יוסי ברודני אמר: “גבעת שמואל היא עיר מרכז מהמובילות בישראל בתחומים רבים וכמובן גם בחינוך ובאיכות חיים. הזכייה בחמישה כוכבי יופי זו הפעם העשירית ברציפות, מעידה מכל על איכותה, ניקיונה וטיפוחה של העיר לרווחתם של כל תושביה. לא בכדי, משפחות רבות מבקשות לקבוע את עתידן בגבעת שמואל וזאת בין היתר בשל איכות החיים הגבוהה ורמת החינוך המצוינת שיש לנו בעיר. לזכייה הזו שותפים גם עובדי אגף שפ”ע והמוקד העירוני, הפועלים לילות כימים, על מנת שתושבי העיר גבעת שמואל יוכלו ליהנות מרמת חיים גבוהה ומרמת שירותים מיטבית בכל תחומי החיים”.

נועם ארוילי, מנהל אגף שפ”ע בעיריית גבעת שמואל הוסיף: “להישג המרשים הזה שותפים גם כל התושבים היקרים שלנו, הפועלים אתנו כל העת בשיתוף פעולה על מנת לשמור על חזות העיר נקייה ומטופחת. בהזדמנות זו, אבקש להודות לכל העובדים המסורים של אגף שפ”ע על עבודתם המסורה לאורך כל השנה ועל תרומתם לזכייה זו”.