Site icon מקומונט גבעת שמואל

יריב פז: “זהו הסוד של חברת נדל”ן מוצלחת”

לחברות הנדל”ן יש הרבה סודות להצלחתן. ובעוד כי מפתח אחד הוא לייצר לידים ולהמיר אותם למכירות, זהו לא ה”טריק” היחיד בשרוול של חברות יזמות נדל”ן מצליחות. שאלנו את יריב פז מחברת פז גרופ: מה המפתח להצלחה בתחום השקעות הנדל”ן? הנה התשובות לפניכם. 

ישנם גורמים רבים התורמים להצלחת חברת נדל”ן. עם זאת, דבר אחד שחשוב מאוד הוא היכולת לבנות אמון עם הלקוחות וכן להכיר היטב את השוק המקומי או את השוק הבינלאומי. בתוך כך, מערכות יחסים ופיתוח אמון עם הלקוחות, כמו גם היכולת לנהל צוות מאורגן היטב שתמיד מחפש הזדמנויות חדשות. 

ליצור שיווק “מפה לאוזן” – כנראה השיווק הכי מהימן

לפי יריב פז מחברת פז גרופ תביעה משפטית היא לא הסכנה היחידה כאשר מדובר על עולם הנדל”ן. אם חברת הנדל”ן לא מצליחה להניב רווחים עבור לקוחותיה, אותה חברה לא תצליח לצבור את המוניטין שהיא שואפת לצבור בתחום. 

בהיבטים רבים, מצבים אלו עשויים להיות אפילו יותר מסוכנים מאשר תביעות משפטיות. כך יריב פז טוען, וכנראה שגם כל מומחה בתחום יטען באופן דומה. אז, בין אם אתם מעוניינים להקים חברת יזמות נדל”ן בארץ או בחו”ל, קחו בחשבון כי חשוב מאוד לרצות את הלקוחות בטווח הארוך. באופן זה, תוכלו להנות משיווק של “מפה לאוזן”, מכיוון שלקוחותיכם יהיו מסוגלים להמליץ עליכם בקרב מכריהם. 

יריב פז

עוד גורמים להצלחת יזמות נדל”ן

המפתח להצלחה בהשקעות נדל”ן הוא אמנם להכיר את השוק, להבין את השוק ולהישאר בקשב תמידי לגבי המגמות בשוק, אבל ישנם מספר גורמים אחרים שמשחקים תפקיד בקביעת הצלחת החברה. למשל, אם מחפשים להשקיע בנדל”ן, חשוב שתהיה אסטרטגיה להשקעות. צריך לדעת מה רוצים מההשקעה וכמה סיכון יהיה מעורב בכך.

בסופו של דבר, בין אם תשאלו את יריב פז או יזמי נדל”ן אחרים, רוב המומחים בתחום יגידו לכם שהמפתח להצלחה בהשקעות נדל”ן הוא הרבה עבודה קשה ומסירות. צריך להיות מוכנים לקחת סיכונים, להשקיע ברכישת השכלה בתחום ולעשות את בדיקת הנאותות הנכונה לפני כל רכישה של נכס מכל סוג.

שיווק דיגיטלי והצלחתה של חברת יזמות נדל”ן

שיווק דיגיטלי הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר של חברת נדל”ן. במילים פשוטות, שיווק זה מאפשר לחברות להגיע ללקוחות שלהן בדרכים שונות, וזה עוזר להן להצמיח את העסק בטווח הארוך. שאלנו את יריב פז, מה יכול לכלול שיווק דיגיטלי של חברת יזמות נדל”ן? התשובה הייתה מעוט מורכבת, ולכן פישטנו אותה עד כמה שניתן.

באופן כללי, ניתן להגדיר שיווק דיגיטלי כתהליך של שימוש בטכנולוגיות דיגיטליות כדי לקדם, לשווק ולמכור מוצרי יזמות נדל”ן או שירותים שונים דרך האינטרנט. השיווק כולל פעילויות כמו יצירת תוכן, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), שיווק במדיה חברתית, שיווק בדוא”ל, עיצוב אתרים, פיתוח אפליקציות לנייד ועוד.