Site icon מקומונט גבעת שמואל

יש יום הולדת לבת הזוג? 5 רעיונות למתנות מושקעות במיוחד

בת הזוג שלכם חוגגת יום הולדת בקרוב ואתם רוצים להראות לה עד כמה אתם אוהבים אותה ולהעניק לה מתנה בלתי נשכחת. אחרי הכל, זהו היום שבו היא ירדה לעולם וזה תאריך הדורש התייחסות מיוחדת! אם אתם רוצים לציין את המאורע בצורה מהנה, מקורית וחגיגית ותוהים איזו מתנה תצליח להמחיש את רגשותיכם בצורה הטובה ביותר? הנה חמש רעיונות למתנות מושקעות במיוחד שכל אחת תשמח לקבל ביום ההולדת.

  1. לספונטנית: טיסה בהפתעה

אם בת הזוג שלכם אוהבת לגלות מקומות חדשים, לחקור ארצות חדשות ובמקרה היא גם ספונטנית וגמישה בלוחות הזמנים שלה – חופשה זוגית בחו”ל יכולה להיות אחת המתנות היפות ביותר שתוכלו לתת לה. אם היא  ספונטנית הניחו כרטיס טיסה מתחת לכרית שלה או שתוכלו פשוט לשלוף את מזוודת הטיולים שלכם ולתת לה לנחש מה היא עושה מחוץ למקומה הטבעי.

בחירת היעד המתאים לטיסה זו לא מלאכה סבוכה במיוחד. אם יש יעד שבת הזוג שלכם חולמת עליו ולא מפסיקה לדבר על ביקור בו, יום ההולדת המתקרב הוא הזדמנות נהדרת להגשים עבורה את חלום החופשה. במידה ואין יעד כזה, נסו לחשוב מה היא אוהבת לעשות ומהם התחביבים שלה – האם היא חובבת ארכיטקטורה? שופינג (מי לא…)? אוכל טוב? תרבות ומוזיאונים? או שאולי היא בתקופה לחוצה וחופשת בטן-גב נינוחה ושמשית היא בדיוק מה שהיא צריכה כרגע?

לבסוף, הצליבו את המידע שגיבשתם עם תאריכים אופציונליים, התקציב שלכם ורכשו כרטיס טיסה מפנק במיוחד!

Pexels
  1. לבשלנית: סדנת בישול גורמה

אחת הדרכים הכי יפות להביע אהבה היא דרך האוכל. אם בת הזוג שלכם אוהבת את המטבח והיא אוהבת לנסות לבשל ולאפות דברים חדשים תוכלו להפתיע אותה עם סדנת בישול מקצועית אשר תשפר ותחדד את הכישורים הקיימים. זו ללא ספק עשויה להיות מתנה נהדרת ומרגשת. כיום יש שפע של סדנאות בישול או אפייה ברמות שונות – למתחילים, למנוסים ולשפע של סוגי מטבחים שונים. החל מ: סדנת בשרים, דרך המטבח הצרפתי, האיטלקי או ההודי ועד לבישול בריא או סדנאות שוקולד וקינוחים. הסדנה הזו היא לא רק פעילות זוגית מגבשת המראה לבת הזוג שלכם עד כמה אתה אוהבים אותה, אלא היא גם דרך נהדרת ללמוד טכניקות בישול חדשות, להעשיר את העולם הקולינרי, לספוג השראה משפים מובילים ולצאת עם כלים מעשיים  וכיפיים להפליא!

  1. להרפתקנית: צניחה חופשית

המתנה הבאה לא מתאימה לכל אחת, אך היא טומנת בחובה הזדמנות של פעם בחיים לחוויה מלאת אדרנלין, חופש ואושר – שלושה מרכיבים ליום הולדת מנצח! אם בת הזוג שלכם הרפתקנית, אוהבת לנסות דברים חדשים ולא מפחדת מחוויות חדשות ואקסטרימיות הכוללות: גובה, מצנח ושמיים, הפתיעו אותה עם צניחה חופשית ותראו לה עד כמה מיוחד לרחף כך בשמים  ביום ההולדת ולצווח מרוב אושר. השילוב בין הנופים היפהפיים של הים, ההרים והנוף האורבני הארצישראלי יהפוך את היום המיוחד הזה למיוחד עוד יותר ובסופו תוכלו להרגיע את רמות האדרנלין עם פיקניק רומנטי לצד החוף. ההנאה מובטחת.

  1. למתפנקת: יום ספא

מה יכול להיות כיף יותר מאשר לעצור לרגע את מרוץ החיים ולתת לגוף ולנפש מנוחה מוחלטת? אם בת הזוג שלכם אוהבת להתפנק, אוהבת את החיים הטובים וזקוקה ליום מנוחה ורוגע, צאו ליום כיף זוגי בספא מפנק. במהלך הביקור בספא תוכלו להתפנק עם מסאז’ נפלא, ליהנות מזרמי הג’קוזי הממריצים, לטבול בשמנים ארומטיים או פשוט לשבת בסאונה החמה ולתת לאדים הלוהטים לחדש את עורכם. בין לבין, תוכלו להתפנק גם עם ארוחת יום הולדת מפוארת ולתבל את היום עם בקבוק שמפניה חגיגי. אם תרצו, תוכלו לקחת את יום הספא צעד אחד קדימה ולערוך טיפול וואטסו במים. זהו טיפול הידרותרפיה מפליא ומרגיע, עם סגולות נהדרות – פעילות מושלמת ליום ההולדת.

  1. לנוסטלגית: אלבום תמונות ומכתבים

רוב האנשים אוהבים להתרפק על נוסטלגיה מתוקה, אך יש אנשים שמחוברים לחלק הזה יותר מאחרים. אם בת הזוג שלכם נהנית להיזכר בערגה ברגעים מיוחדים שעברו עליכם יחד, אם היא גוללת לעתים קרובות תמונות שמזכירות לה רגעים יפים ואם באופן כללי היא חובבת נוסטלגיה ומכתבים מתוקים – גייסו את הכוחות היצירתיים שבכם והכינו לה אלבום תמונות ומכתבים המכיל רגעים יפים מהשנה החולפת או תמונות נבחרות מחייה ואחלו לה עוד המון זיכרונות מתוקים ובלתי נשכחים גם בשנה הבאה!