Site icon מקומונט גבעת שמואל

יש קואליציה בגבעה

כ- שבועיים לאחר הבחירות המוניציפאליות לראשות עיריית גבעת שמואל, שבהן נבחר ראש העיר יוסי ברודני, הצטרפו רוב הסיעות לקואליציה בראשותו.

לאחר שבועיים של משא ומתן בין ראש העיר הנבחר יוסי ברודני לבין סיעות הבית, הודיעו ארבע סיעות מתוך שש על הצטרפותן לקואליציה. סיעת “כח” בראשותו של זמיר בן ארי הינה הסיעה היחידה שנשארה באופוזיציה.

ראש העיר, יוסי ברודני מסר כי הגיע לסיכום עם ארבע רשימות : ג”ש” בראשות מיכאל פרידמן, “חופש” בראשות משה מרר, החזית הדתית בראשות אברהם גודלברג, מפד”ל בראשות ישראל פרידר. כך שהקואליציה מונה כעת 11 חברי מועצה (כולל “מהפך בגבעה”). ישראל פרידר מונה כסגן ומ”מ ראש העירייה ללא שכר ומיכאל פרידמן מסיעת ג”ש וחזי שם טוב מסיעת “מהפך בגבעה” מונו כסגנים ללא שכר.

יוסי ברודני מסר בתגובה : “כראש העיר של כולם, אני שמח שרוב סיעות הבית הצטרפו לקואליציה. מתוך האמונה כי רק בגיבוש פנימי, עבודה משותפת ורצינית של כל חברי המליאה, תוך כבוד הדדי וסובלנות תוביל את גבעת שמואל להישגיות ומצוינות בשירותים המוניציפאליים לרווחת כל גווני האוכלוסייה שבעיר. רק יחד, בשותפות, נוכל להשיג הרבה יותר – עבור עתיד טוב יותר לכולנו”.

“בעירייה ישנן ועדות חובה וועדות רשות ואותן יאיישו חברי מועצת העיר שחברו לקואליציה וטבעי שהם יעמדו בראש רוב הועדות”, מסר ברודני והוסיף: “השבוע נקיים ישיבת עבודה ראשונה, שבה נקבע את סדרי העבודה של מועצת העיר, נושא הועדות ודברים דחופים על סדר היום, ומשם נצא לישיבות מועצה מסודרות”.

“לי יש את האג’נדה שהלכתי איתה בבחירות, ואני מעוניין לדאוג אך ורק לתושבים, לכן נבחרתי וזה מה שאעשה בקדנציה הקרובה. כחלק מההתייעלות במנגנון הניהול העירוני ביטלתי את המשרה של סגן רה”ע בשכר דבר שיחסוך כ- 700,000 ₪ בשנה לקופת העירייה. הכסף שיחסך יופנה לטובת תקציבי החינוך בעיר.

בימים אלה אני שוקד, יחד עם שותפי לעירייה על תוכניות אב בכל נושא הפעילויות העירוניים: חינוך, תחבורה, תשתיות וכיוצ”ב, תוך טיפול ממוקד בבעיות הכואבות לתושבים. אני קורא לחברי למועצת העיר ולתושבים לשלב יחד ידיים ולפעול למען גבעת שמואל וטובת כלל הציבור על כל רבדיו באהבה בסובלנות ובשקיפות מלאה”.