Site icon מקומונט גבעת שמואל

יתרונות השתלות שיניים ביום אחד

לצד שלל היתרונות שיש לשיטת ההשתלה המסורתית, ולצד אחוזי ההצלחה המרשימים של שיטה זו, עדיין טוב לדעת שיש חלופה, שניתן לעבור השתלות שיניים ביום אחד, כך שאין צורך לקחת אוויר ולחכות פרק זמן ממושך אשר שנע בין חצי שנה לשנתיים, אלא ניתן לדעת שכבר מחרתיים תסיימו את ההליך. מהם היתרונות ומהיכן נובע הצורך? המשיכו לקרוא!

ללא טראומה לגוף

באמצעות השתלות שיניים יומיות ניתן להימנע מתקופה מאתגרת בה יש להסתובב תקופה ארוכה עם תותבות, כלומר ניתן להימנע מפגיעה ישירה באיכות החיים, וזאת כי שיניים תותבות אינן מאפשרות יכולת דיבור ואף יכולת אכילה שהיא לגמרי רגילה. כמו כן, כאשר עוברים את ההליך הרגיל, בעצם יותר חשופים לזיהומים, וזאת כי עוברים יותר ניתוחים, משמע מעמידים את הגוף כמה פעמים בעמדת חולשה ואף ניתן להיות יותר חשופים למגוון סיכונים בריאותיים כגון ספיגה של עצם הלסת. מכאן כאשר מבצעים את כלל ההליך בפעם אחת, ניתן למזער את הטראומה ועל כן הגוף זוכה להתמודד טוב יותר בעת ההשתלה.

אודות ההליך

צילום: pixabay

במקום לעקור את השיניים, להשלים עצם (במידת הצורך), להטמיע שתלים דנטליים ולמקם גשר וכתר לאורך תקופה ארוכה, ניתן לבצע את הכול בתוך כמה שעות, ולו באמצעות שיטה העונה למונח המקצועי “העמסה מיידית”, שיטה אשר מתבססת על כמת מינורית של שתלים, ובאותה נשימה מאפשרת להעמיד מערכת שיניים שלמה על גבי עצם הלסת.

ללא סכנת ספיגת עצם

אחד היתרונות המהותיים של הליך ההשתלה ביום אחד טמון בעובדה שעצם הלסת שומרת על חיוניות מלאה. יש להבין שבהליך הממושך העצם עשויה להיות מנותקת לאורך זמן מהשיניים, הליך שעשוי לשדר לגוף שאין בעצם צורך, כך שהגוף עשוי לספוג אותה פנימה ובכך להקשות על כל התהליך. לעומת זאת, בשיטה החדשה והמהירה השתלים הדנטליים מחוברים באופן מידי לעצם, כך שברוב הפעמים הליך הספיגה נבלם בזמן.

 הגדלת קהל היעד

יתרון נוסף של שיטה זו טמון בהגדלת קהל היעד, וזאת כי לא מעט אנשים שנמצאו כלא מתאימים לעבור את ההליך בשיטה המסורתית, נמצאו ככן מתאימים עבור שיטה זו, וזאת פשוט מאוד בשל העובדה שההליך הרבה יותר קצר, כך שהגוף צריך להתמודד עם הרבה פחות לחץ וסיכונים.

יתרון פסיכולוגי

יתרון נוסף וחושב לא פחות טמון בפן הפסיכולוגי. יש להבין שלא מעט מטופלים אינם ששים להגיע אל כיסא רופא השנים ועל כן רק המחשבה על הליך ארוך גורמת להם לקחת צעד אחורה ולהמשיך לחיות לצד חוסר הנוחות. עם זאת, שיטת השתלות שיניים ביום אחד פותחת דלת לכל אותם אנשים מפוחדים, וזאת כי הידיעה שההליך קצר מעניקה להם כוחות לעבור אותו, כך שהם לא ממשיכים לדחות את ההליך ובאותה נשימה הם מגיעים יותר מחוזקים נפשית (נתון חשוב לא פחות). עם זאת, יש לחפש אחר השתלות שיניים ביום אחד המלצות, כי לא כל מרפאה מעניקה אותה רמה.