Site icon מקומונט גבעת שמואל

יתרונות וילון זכוכית במרפסת: האורחים שלכם יקנאו בכם

סגירת מרפסת בעזרת זכוכיות הזזה מתקפלות תפסה תאוצה בשנים האחרונות בתחום סגירת מרפסות.

מבין כל פתרונות סגירת המרפסות, סגירת מרפסת באמצעות וילון זכוכית בולטת במיוחד.

באמצעות מערכת זכוכית הזזה מתקפלת תוכלו להפוך את המרפסת שלכם לחלל ממוזג אשר מוגן מפני מזג אוויר סוער,רוחות, גשמים, אבק וחרקים.

וילון הזכוכית יתן לכם את האופציה להנות מהמרפסת שלכם בכל עונות השנה תוך שמירה על הקו העיצובי בביתכם.

צילום: CANVA

וילון זכוכית

מערכת וילונות הזכוכית מגיעות עם פרופיל עליון ותחתון המשמש כמסילה, כאשר בין הזכוכיות אין חציצה של פרופיל, כך שמתקבל קיר שקוף ונקי. הזכוכיות נאספות לצדי המרפסת בצורה נקיה ללא פרופילי אלומיניום דבר שמשאיר את החלל נקי ללא שום פרופיל אלומיניום המפריע לחלל או לנוף.

המערכת מאוד נוחה לשימוש, קל לקפל ולהחזיר את הזכוכיות הנאספות וקל מאוד לנקות את הזכוכית משני צדדיה

שימוש בוילון זכוכית לסגירת מרפסת מעניקה שמירה על הנוף ב-100% ללא הפרעה.

וילון זכוכית עמיד לאורך עשרות שנים ובעל רמת גימור גבוהה, חלקים איכותיים ומראה מלוטש ויוקרתי.

 

יתרונות וילון הזכוכית למרפסת

התקנת וילון זכוכית במרפסת בעל יתרונות רבים מלבד המראה יוקרתי שהוא מעניק למרפסת.

להלן יתרונות נוספים:
  1. איכות המוצר- וילון הזכוכית המשמש לסגירת מרפסת זכוכית של נוף זכוכית הוא מוצר פרימיום! המיוצר מחומרים חדשניים ותהליכי בקרת איכות מהמחמירים ביותר, המבטיחים עמידות לשנים רבות.

 

  1. מפרט הזכוכית- זכוכית נאספת 8- 10 מ”מ מחוסמת או טריפלקס ישנה גם אפשרות לזכוכית מחוסמת + טריפלקס (תלוי בגובה הזכוכית) עם אפשרות לזכוכית חלבית או כהה להצללה עמידה בכל מזג אוויר מגיעה בגדלים שונים לפי התאמה אישית לחלל.​

 

  1. מסגרות אלומיניום- פרופילי אלומיניום איכותיים עמידים בחום ומים, לא מחלידים וניתנים לניקוי בקלות. התקנה בתקרה וברצפה בלבד!

 

  1. קל ופשוט לניקוי- ניתן לנקות את זכוכית הפנורמיק, בעזרת שפריצר ונייר סופג בקלות או רובוט ניקוי אוטומטי.

 

  1. גדלים- גובה: עד 2.7 מטר | רוחב: בהתאמה אישית – ניתן להזמין זכוכית פנורמיק למרפסת בכל מידה לסגירה מושלמת של המרפסת או הפרגולה או כל חלל אחר.

למה דווקא וילון זכוכית?

מערכת זכוכיות לסגירת מרפסות היא מוצר מרשים המיועד עבור סגירת מרפסת תוך שמירה על קו מעוצב, מודרני, מתוחכם ומינימליסטי. מערכת הזכוכיות עמידה בכל מזג אוויר ומיועדת לסגירת מרפסות, ויטרינות, פרגולות אלומיניום, פטיו ועסקים. הזכוכית המתקפלת מיוצרת מכנפי זכוכית שקופה בעובי 10 מ”מ מחוסמת עם אפשרות לזכוכית חלבית או כהה להגנה מהשמש.

שימו לב, מדובר במוצר מהפכני שבעזרתו ניתן לסגור כל חלל מקורה ולהפוך אותו לחלל סגור הרמטי מערכות הזכוכיות משמשות הן את המגזר הפרטי והן מעצבי פנים לעיצוב חללי יוקרה עבור עסקים, וילות, דירות עם מרפסות ופנטאוסים.