Site icon מקומונט גבעת שמואל

כאשר יש צורך בסילוק שורשים בביוב יש צורך בשירותי ביובית

צילום: pixabay

מצב של סתימה במערכת הביוב זה מצב לא נעים בלשון המעטה. כאשר יש הצפת מי ביוב, האוויר מזוהם וריח צחנה בלתי נסבל תלוי בחלל האוויר מסביב. והרי ישנן סיבות שונות לסתימות במערכת הביוב, אך סיבה אחת אופיינית יותר במקרה של סתימות חמורות – והיא הימצאות של שורשים במערכת הביוב. חברה המספקת שירותי אינסטלציה מקיפים לכל בעיות הביוב השונות ודואגים לסילוק שורשים יסודי במקרה של בעיה כזו באמצעות משאית ביובית

כאמור, כאשר נתקלים במצב של הצפת מי ביוב מצחינים, זיהום אויר וחיידקים עקב סתימה בביוב שנגרמה בעקבות שורשים שצמחו  להם. חשוב לדעת כיצד זה קרה ואיך ניתן לסלק את אותם שורשים.

צילום: pixabay

ראשית, נסביר למה הגיע מצב כזה. באופן כללי צמחים ובפרט גם עצים, שואפים למקורות של מזון ומים. בהיעדר מקור מים זמין אחר הם ימצאו את הביוב כמקור נהדר לצורכי השקיה וגם לצורכי הזנה. מי השופכין עשירים בחומרי מזון עקב הימצאות של שיירי פסולת אורגנית בתוכם ולכן שורשי העצים יאתרו אותם בקלות ויזונו מהם. אז מה עוד אפשר לעשות שימוש בביובית ? כמובן שבמקרה זה  ששורשי העץ מקבלים אספקת מים ומזון באופן קבוע זה רק גורם להם לגדול ולצמוח עוד יותר. ולכן, כתוצאה מחדירת השורשים מתרחשות בעיות שונות במערכת הביוב. מסתימות קלות ועד לסתימה קשה של כל קו הביוב. במקרים אחרים מציאות השורשים במערכת הביוב גורמת לעיוותים והתעקלויות בצנרת ובמקרים קיצוניים עלולה לגרום לפיצוץ של כל קו הביוב ולקריסה מוחלטת.

ביובית תוכל לפתור בעיה של שורשים בביוב ולכן יש צורך להיעזר בחברה המספקת שירותי ביובית מקצועיים ומתקדמים. חברה המספקת שירות זה ושמחזיקה ברשותה משאית ביובית מתאימה, המיועדת לפתור את כל הבעיות הקשורות למערכת הביוב. פתיחת סתימות, שאיבות ביוב, שאיבת בורות שומן וכמובן גם מומחית בסילוק שורשים.

נציין כי ישנן שיטות שונות הנועדות להתגבר על בעיית השורשים בצנרת בעניין ביובית. החל מחיתוך מקצועי של השורשים, קטילת השורשים ועוד. תחילה יש לנקות שורשים באמצעות שאיבות ביוב, ו/או שטיפת ביוב באמצעות זרם מים בלחץ חזק מאוד מוחדר לקו הביוב, פעולה זו גורמת לפתיחת סתימות שהצטברו והיא גורמת לסילוק השורשים  החוצה. ולכן בכל מקרה של שורשים בביוב צרו קשר עם חברתנו ואנו נדאג לסילוק שורשים מקצועי ויעיל.

המאמר בחסות חדשות bignews