Site icon מקומונט גבעת שמואל

כבוד אפידרמי: מי הם תושבי גבעת שמואל שמובילים את תחום רפואת העור בישראל?

השבוע התבשרנו כי ד”ר להבית אקרמן, תושבת גבעת שמואל ומומחית לרפואת עור הצטרפה לנבחרת המרצים של LMT היוקרתית. בכך מצטרפת אקרמן לד”ר ברוך קפלן ושניהם יחד מייצגים את גבעת שמואל (אבל קודם כל את עצמם) בכנסים מקצועיים בתחום בכל רחבי העולם

ד”ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, בעלת רשת מרפאות פרטיות לאסתטיקה רפואית, הצטרפה אמש לנבחרת הLMT היוקרתית, כמדריכה קלינית מוסמכת לרופאים,  בזירה הבינלאומית.

LMT הינו ארגון בינלאומי המכשיר רופאים צעירים שידריכו וירצו בפני  דור העתיד בתחומי האסתטיקה הרפואית. מכל מדינה  נבחרים רק שני רופאים מתוך מאות רופאים שנבחנים.

נבחרה כמדריכה קלינית מוסמכת לרופאים בזירה הבינלאומית. ד”ר להבית אקרמן. צילום: יחצ

בחודש אוקטובר הקרוב, ינחתו בישראל 25 רופאים מרוסיה, כדי לעבור סדנא במרפאה של ד”ר  אקרמן, בהרצליה, על כל השיטות החדשניות בתחום ההזרקות.

ד”ר ברוך קפלן,תושב גבעת שמואל גם הוא אשר מוכר לרבים בגבעה כמייסד ויו”ר קהילת קרליבך-“לכו נרננה”, ומשמש גם כיו”ר החברה הישראלית לכירורגיה דרמטולוגית מסר אמש: “אני מברך את ד”ר אקרמן על הצטרפותה לנבחרת היוקרתית כמדריכה קלינית מוסמכת  לרופאים בזירה הבינלאומית. אני מאמין כי תמלא את תפקידה נאמנה שכן נבחרה בקפידה בין מאות רופאים”.

ד”ר אקרמן על ההסמכה: “להצטרף לנבחרת כזו מכובדת זה לא מובן מאליו. אני רואה בהדרכה הקלינית לרופאים מכל העולם שליחות. אני נרגשת ששנים של ניסיון ומוניטין רב מקבלים ממד נוסף במסגרת העשייה שלי”.

לד”ר להבית אקרמן ניסיון רב בשיטות והטכנולוגית המתקדמות ביותר ברפואה האסתטית והכירורגיה הדרמטולוגית. כמו כן ד”ר להבית הטמיעה פרוטוקולים מתקדמים המבוססים על שילובים ייחודיים כתוצאה של ניסיון ומחקרים.