Site icon מקומונט גבעת שמואל

כיכר ג’ורג’ בוש בגבעת שמואל

ועדת השמות העירונית בגבעת שמואל החליטה לקבל את הצעת ראש העיר ולקרוא לכיכר בכניסה ולקרוא את הכיכר בכניסה לשכונת "רמת הדר" (ברח' מנחם בגין פינת גרינברג) כיכר ג'ורג' ווקר בוש, נשיא ארצות הברית, כהוקרה על תרומתו של הנשיא לשלומה ובטחונה של מדינת ישראל, וקידום הידידות בין העם היהודי והעם האמריקאי.

ראש העיר זמיר בן ארי פיקח מקרוב על עבודות פיתוח הכיכר לרווחת התושבים כחלק מפיתוח סביבתי וריאות ירוקות למען עיר ירוקה ומטופחת.

ראש העיר, זמיר בן ארי: "השנה חוגגת גבעת שמואל את הכרזתה כעיר. בשנה זו חוגגת המדינה 60 שנה לעצמאותה. קריאת הכיכר ג'ורג' ווקר בוש, נשיא ארצות הברית, הינו מחווה לעם האמריקאי שלאורך כל ההיסטוריה תמך, עודד וסייע בכל דרך אפשרית לדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון – היא מדינת ישראל. ג'ורג' בוש, נשיא ארצות הברית, המדינה החזקה בעולם, מהווה בן ברית אמיתי ואוהד למדינת ישראל ולעם היהודי בתפוצות, אשר מסייע רבות לביטחונה ושלומה של מדינת ישראל והוכיח שהוא ידיד אמת לישראל ולתושביה. בוש סייע ומסייע מוראלית, הסברתית, תקשורתית וכמובן כספית במהלכיה של המדינה בראשיה, במנהיגיה ובצעדיה המדיניים והצבאיים כאחד".

בכיכר ג'ורג' בוש ישנם מפלים באורך של יותר מ-5 מטר כל מפל, הנשפכים מתוך כדי חרס בשני צידי הכיכר. במרכז הכיכר נשתל עץ זית עתיק וסביבו מדשאות פרחי עונה וצמחים רב שנתיים. במרכז כל מדשאה ישנה ערוגה ובה משולבים פרחי עונה ודקליים למיניהם להוסיף נופך למראה.