Site icon מקומונט גבעת שמואל

כיכר חדשה בצומת יוני נתניהו–לנדאו יצאה לדרך

עבודות הפיתוח כוללות בין השאר קרצוף כבישים וריבודם, גינון סביבתי וצביעת מדרכות. "מעגל התנועה החדש יסדיר את התנועה, יווסת את מהירות כלי הרכב במקום ויאפשר נסיעה בטוחה יותר, לרווחת כלל תושבי גבעת שמואל, לשיפור איכות החיים ולמען יישוב ירוק ומטופח". מציין בן ארי.

במסגרת העבודות תוקם כיכר עם בריכה מרכזית רדודה ומפלים באורך של יותר מ-5 מטר כל מובל. במרכז הכיכר נשתל עץ זית עתיק וסביבו מדשאות פרחי עונה וצמחים רב שנתיים. בשילוב חלוקי נחל, סלעים, מדשאה ופרחי עונה הנותנים מראה צבעוני ואסתטי לכיכר.

הקמת הכיכר ופיתוחה הינה חלק מ"המהפכה הירוקה" שעברה ועוברת גבעת שמואל בשנים הארונות, בתקופת כהונתו של בן ארי. בגבעת שמואל הוקמו לצד שכונות חדשות גם "ריאות" ירוקות – גנים ופארקים במקומות שהיו בעבר ואדיות, דיונות ושדות-קוצים. וזאת למען יישוב ירוק, נקי ומטופח לרווחתם ואיכות חייהם של התושבים".

בן ארי: "על מנת להגדיל את הבטיחות בעיר ולשפר את חזותה, הוקמו במהלך כהונתי מעל לעשר כיכרות בצמתים שונים בעיר, והן גורמות להאטת התנועה בעיר".

העירייה באמצעות מחלקת שפ"ה (שיפור פני העיר) ומחלקת התברואה שמה דגש על איכות הסביבה ואיכות החיים, תוך מגמה לשמור על חזות נקייה, מטופחת וירוקה. השטחים הירוקים בגבעת שמואל משתרעים על פני כ-300 דונם של גנים ציבוריים, פארקים, חורשות, כיכרות, איי תנועה וערוגות פרחים. בכל עונה נשתלים כ-200,000 פרחים עונתיים, המעניקים ליישוב מראה צבעוני ויפה לעין, הכיכרות ואיי התנועה זכו לתכנון אחראי ולעיצוב מוקפד ומקצועי.