Site icon מקומונט גבעת שמואל

כיצד אריזות קרטון ממותגות למשלוחים תורמות משמעותית לשיווק העסק

בעלי עסקים קטנים וחדשים יחסית (כמו גם בעלי עסקים ומנהלים וותיקים ומשופשפים יותר) מחפשים ללא הרף אחר דרכים לשווק ולקדם את העסק, להישאר רלבנטיים ולעמוד בתחרות השוררת בשוק. לכן, כל אמצעי או פעולה אשר יכולים לקדם ולשווק את העסק, להביא אותו לתודעתם של צרכנים במקומות שונים וכו’, צריכים להימדד במונחים כספיים של ממש ולהיחשב להשקעה בעסק בפועל.

כך, מוצאים מנהלים, בעלי עסקים ואנשי שיווק למיניהם דרכים יצירתיות, שונות ומפתיעות לקדם ולשווק את העסק. בקטע הבא נציע דרך פעולה בה כבר נוקטים בעלי עסקים רבים, אך לא תמיד מבינים כי מדובר גם בפעולה שיווקית לכל דבר ועניין – שימוש בקרטונים ממותגים למשלוחים שמבצע העסק.

מה בין אריזות קרטון למשלוחים לבין שיווק העסק?

שאלה זו מתבקשת ביותר בשלב זה – הרבה מאוד עסקים מסוגים שונים משתמשים באריזות למשלוחים, ואף באריזות מודפסות עם לוגו העסק וכו’. אם כן, מה הקשר בין השימוש באריזות מסוג זה לבין שיווק, פרסום וקידום העסק?

אריזות קרטון לעסקים. תמונה: pixabay

ובכן, בתור התחלה ישמח כל איש שיווק מתחיל לספר לכם כיצד האריזות בהן משווק העסק את מוצריו, בין אם מדובר קרטונים למשלוחים ובין אם באריזות ה”רגילות” בהן נמכרים המוצרים בחנות, למשל, מהוות כלי שיווקי יעיל לכל דבר ועניין. כיום, אין כמעט פעילות או תוצר של העסק שלא ניתן לרתום גם לצרכי שיווק, ועסקים רבים לומדים כיצד לנצל יותר ויותר את כל האפשרויות וההזדמנויות העומדות לרשותם.

לכן, קרטונים בהן משתמשים עסקים רבים ושונים החל ממסעדות או עסקים למזון מהיר ועד לחברות המוכרות ושולחות את מוצריהן דרך האינטרנט, מהוות שטח פרסומי ושיווקי לכל דבר ועניין. אריזות למשלוחים הן אריזות אשר יוצאות מגבולות העסק, החנות או המסעדה, מטיילות ברחבי הארץ או העולם ונשארות בסביבה לפחות כמה ימים או שבועות טובים. לכן, ניתן לנצלן על מנת לשווק את העסק בזמן ובמקומות אלו.

אריזות קרטון ממותגות למשלוחים – כיצד זה נעשה בפועל?

מכשול נוסף בדרך לעבודה עם קרטונים ממותגים ומיוחדים למשלוחים, אשר בחלקו הגדול הוסר בשנים האחרונות, הוא תהליך העיצוב והייצור של אריזות אלו. בניגוד לעבר, כיום ניתן לעצב ולהזמין אריזות ממותגות במיוחד עבור עסק ספציפי (אריזות מודפסות ומעוצבות באופן מפורט עם לוגו העסק ופרטים רבים נוספים), בתהליך מהיר, פשוט וזול ביותר. תהליך העיצוב וההדפסה הוזל משמעותית והאטרקטיביות של עבודה עם אריזות ייעודיות וממותגות עלתה משמעותית.

את עיצוב האריזה ניתן לעשות במספר דרכים שונות, הן באופן עצמאי והן באמצעות אנשי מקצוע, דוגמת מעצבים גראפיים וכו’. תהליך הייצור עצמו פשוט ונגיש במיוחד כיום – ניתן להזמין כמה דוגמאות או כמות קטנה על מנת לבחון כיצד יצא בפועל העיצוב שרצינו, ולאחר שמוצאים גרסה סופית אשר עונה על ציפיותינו להזמין את מלוא הכמות וליהנות מכל היתרונות שיש לאריזות הממותגות הללו להציע לעסק שלנו.

היכנסו לאתר פרי חשיבה וצפו במגוון הגדול של אריזות קרטון לעסק שלכם.

https://www.kartonim.co.il