Site icon מקומונט גבעת שמואל

כיצד בוחרים חנות למשלוח זר פרחים וכיצד בוחרים את הזר המושלם

(צילום: באדיבות אתר FOTOLIA)

ישנה מתנה שכל אחד ישמח לקבל, מתנה שניתן למצוא אותה באלפי צורות, צבעים וסגנונות. אם אתם שוברים את הראש מה המתנה הזו, אין צורך- זו אחת המתנות העתיקות ביותר שיש- פרחים. אמנם זו מתנה עתיקה אך מתחדשת כל הזמן. הדרכים להזמין את הפרחים ולשלוח אותם התעדכנה ומתאימה לעידן שלנו. גם לפרחים עצמם נוספים כל הזמן חידושים ושדרוגים. אז איך לבחור את הזר שמתאים לאדם ולאירוע ואיך לבחור את חנות הפרחים המתאימה?

לבחור זר מבלי לצאת מן הבית

זר פרחים הוא מתנה שיש לראותה היטב על מנת לבחור אותה. שילוב הצבעים, גודל וצורת הפרח הופכים כל זר פרחים למתנה שונה העומדת בפני עצמה. בעבר היה צורך לגשת לחנות פרחים ולבחור את הזר המתאים, או לעשות זאת בטלפון. היום גם ענף הפרחים התעדכן ולחנויות פרחים הרואות עצמן כרציניות ישנם אתרי אינטרנט בהם מוצגים מגוון זרי פרחים המתאימים לאירועים שונים ולאנשים בעלי אופי שונה. כך, כל אחד ימצא באתר את הזר המתאים. לפני שבוחרים את הזר, כדאי לשוטט באתרי אינטרנט של מספר חנויות פרחים ולהשוות ביניהם. לכל חנות ישנם סוגי הזרים שלה. מעבר ליופי של הזר המורכב מצבעי הפרחים וסוגיהם, גם טריות הזר משפיעה רבות על מראה הזר. הטריות היא גורם חשוב בתחושה הראשונית שייצור. לכן, חשוב לבחור חנות אשר מבצעת משלוחי פרחים באזור בו מתגורר מקבל הזר. כך הזר לא ינדוד בדרכים ויגיע ליעדו כשהוא טרי ולא בעל מראה “מסמורטט”. בחירת האתר ממנו תרכשו את הזר (שיכול להיות אתר של חנות פיזית או לחילופין חנות מקוונת) צריך להבחר לפי הזרים שהוא מציע וגם קרבה אל היעד.

כל אחד והזר שלו

יתרון עצום של זרי פרחים הוא הגיוון שבהם. ישנם אלפי סוגים של פרחים. חשבו כמה צירופים שונים ניתן לעשות. לכן זר פרחים הוא המתנה האולטימטיבית המתאימה לנסיבות, מצבים ואנשים שונים. ימי הולדת או חתונה, זר לאדם מבוגר כמו זר לחבר צעיר, זר ללקוח נאמן כמו זר לבן או בת זוג- לכל סוג קשר, סוג אופי או גיל ישנו הזר המתאים לו. אם מדובר על אדם מבוגר, למשל, מתאים זר אשר מעביר מסר של כבוד ויוקרה. הזר צריך להיות גדול ומרשים ושהצבעים המרכזיים בו יהיו חגיגיים ורגועים כמו לבן או סגול. הפרחים שיכולים לתאים הם למשל שושן צחור, לילך, ליזיאנטוס או סחלבים. אם זהו זר לבת זוג, ורדים הם הפרח הרומנטי ביותר והצבעים המשדרים רומנטיקה, רכות ואהבה הם אדום או ורוד. זר המשדר חברות ושמחה יהיה זר עם צבעים חמים ומורכב מפרחים כמו חמניות, חרציות, נוריות ועם תוספות של צמח ירוק הנלווה לזרי הפרחים. אם מדובר על אדם שאתם מכירים, קחו בחשבון את אופיו וטעמו בנוסף לאירוע שבעקבותיו אתם שולחים לו פרחים. אם זהו אדם שאינכם מכירים, שלחו זר בעל צבע אחיד או הכולל שני צבעים לכל היותר בכדי שיהיה בעל אופי רשמי.

פרחים ועוד קצת

פרחים בפני עצמם הם כמובן מתנה נפלאה ומרשימה, אך באתרי אינטרנט של חנויות רציניות תוכלו למצוא גם מגוון תוספות ההופכות את הזר למתנה משודרגת עוד יותר. ישנם זרים המיוחדים ללידה ולכן נוספים להם גם מתנה לאם היולדת או לתינוק הרך- מגבות, קרמים לפינוק האם והתינוק ומתנות שתמיד כיף לקבל כאשר מגיע תינוק חדש. כך ישנם “נציגים” שנשארים עם מקבלי הזר גם לאחר שהזר נובל. מתנה נוספת שישמחו לקבל במיוחד חובבי המתוק הם פרלינים בצורת פרחים המשתלבים עם הזר, בקבוק יין או חפיסות שוקולד הנלווים לזר. היום ישנן גם צורות שונות בהן מוגש הזר שמוסיפות לו אסתטיקה, למשל בתוך כלי חגיגי. אם התוספת מתאימה לאירוע ולאדם השקיעו עוד קצת. היא בהחלט משדרגת את המתנה ומוסיפה לה עומק.