Site icon מקומונט גבעת שמואל

כיצד בוחרים מדפסת טובה?

אם אתם רוצים להתאים מדפסת טובה ומוצלחת למשרד שלכם, אם אתם בעלי עסק או עצמאיים שרוצים לבצע פעולות הדפסה בצורה טובה –  חשוב שתדעו כי באמצעות מדפסת טובה החיים המקצועיים יכולים להיות הרבה יותר קלים.

כיום ישנן שלל חברות וחנויות אשר מציעות סוגי שונים של מדפסות החל ממדפסות HP שנחשבות לטובות במיוחד עד למדפסות של מותגים שונים.

אבל כיצד בוחרים מדפסת טובה. הנה כמה דגשים שיש לשים אליהם לב בבחירה:

התאמה לצרכי המשרד – התאימו את גדול המדפסת לצרכי העבודה שלכם. כיום ישנם מדפסות לייזר, מדפסות שולחניות, מדפסות גדולות ואף מדפסות תלת מימד. חקרו מעט אודות כל סוג מדפסת ואודות הדגמים השונים ונסו לבצע התאמה טובה של המדפסת לצרכים שלכם.

איך בוחרים את המדפסת הנכונה לעסק שלי? צילום: pixabay

התאמה לשימושים – חשוב להתאים את המדפסת לשימושים שלכם. כיום ישנן מדפסות שמדפיסות דפים בכמות קטנה וישנן כאלה אשר נודעו להדפסה בכמויות גדולות, תוך חלוקת הדפים ויצירת חוברות שלמות.

איכות – אל תתפשרו על איכות. בחרו במדפסת איכותית וכזאת שתחזיק מעמד לאורך שנים. מדפסת איכותית היא כזאת שעובדת בצורה טובה ויכולה להדפיס שלל אלמנטים ללא הפסקה ועם מינימום תקלות.

יכולת עבודה – עוד יש לשים לב למרפא המדפסת וליכולות העבודה. שימו לב כי אתם מתאימים בהתאמה אישית את המדפסת למה שאתם רוצים להדפיס בין אם מדובר בהדפסה של מסמכים בשחור לבן עד להדפסה צבעונית או בתלת מימד.

עלות דיו – נסו לבדוק מהן העלויות של דיו למדפסת או טונר למדפסת וזאת במקרה של רכישת מדפסת גדולה. כיום דיו למדפסת כמו גם טונר למדפסת יכולים להיות בעלויות זולות יותר אם בוחרים חנות טובה שמקנה מחירים אטרקטיביים.

חברה ממותגת – בחרו מדפסת של חברה בעלת שם כמו מדפסת HP ומדפסות אחרות שכן מדפסות כאלה קל יותר לתקן וקל יותר לרכוש עבורן דיו.

אחריות  – אל תתפשרו על אחריות! רכשו מדפסות רק במקומות אשר מקנים אחריות מלאה על המדפסת ויכולים לבצע תיקונים במידת הצורך.

לסיכום, שירות תיקונים, איכות, מותג, אחריות, דיו במחירים זולים ועוד, כולם חלק מהשיקולים שיש להפעיל בעת בחירת מדפסת בעיקר אם אתם רוכשים מדפסת שנחשבת יקרה במיוחד.