Site icon מקומונט גבעת שמואל

כיצד לבחור מתנה מתאימה לעובדים שלכם?

בכל שנה ושנה בעלי עסקים רבים אינם יודעים איזה מתנה לקנות לעובדים שלהם, הם משקיעים בכך זמן רב ומחשבה רבה. ישנם חברות אשר עורכות סקרים בין עובדי החברה כדי לבחור את המתנה המתאימה ביותר לעובדים שלהם.

כיום, עובדי חברה לא מקבלים מתנות רק בחגים ובימי ההולדת שלהם. חברות רבות מעניקות מתנות לעובדים שלהם כדי ליצור תחרות ביניהם וכדי להעלות את כמות המכירות בחברה. לדוגמא בחברות של מכירות ביטוחים מבטיחים מתנות לעובדים במידה ויגיעו ליעדים אשר קבעה החברה. מתנות מהסוגים הללו יוצרות תחרות בריאה בין עובדי החברה.

הקשיבו לעובדים שלכם

במידה ואינכם מצליחים להגיע להחלטה איזה מתנה לקנות לעובדים שלכם, אנו ממליצים לכם לערוך סקר קצר בין עובדי החברה וכך לגלות איזה מתנה הם היו שמחים לקבל. במידה והחברה שלכם היא חברה גדולה יכול להיות שלא תתקבל תשובה חד משמעית, במצב כזה תוכלו להעניק לעובדים תלושים אשר איתם הם יוכלו לבחור לעצמם מתנה.

סבונים כמתנה לעובדים

אתם מחפשים מתנה מקורית שתשמח את העובדים שלכם? מצד אחד תעניק להם ריח נפלא ומצד שני גם תראה להם עד כמה בעל העסק משקיע בעובדים שלו?

סבונים תמיד היו ותמיד יהיו מתנה נהדרת, במאמר זה ריכזנו עבורכם כמה נקודות המראות למה סבון הוא מתנה נפלאה לעובדים שלכם.

סבון מתאים לכל אחד ולכל אחת

אינכם בטוחים שהמתנה אותה בחרתם לצוות שלכם תתאים לשני המינים?

הבחירה בסבון כמתנה לעובדים שלכם יכולה להתאים לכלל העובדים, יתרה מכך ניתן לבחור בסבונים בעלי ניחוחות המתאימים לגברים וניתן לבחור בסבונים בעלי ניחוחות המתאימים לנשים.

סבון זו מתנה נהדרת אשר יכולה להתאים לשימוש בזמן האמבטיה וגם יכולה לשמש קישוט לחדר האמבטיה אשר מפיץ ריחות טובים.

עלות המתאימה לכל כיס

הבחירה בסבון כמתנה לעובדים שלכם נותנת לכם את האופציה להעניק לעובדים ולעובדות שלכם מתנה אלגנטית שאינה דורשת הוצאה גבוהה מידי.

מקומות עבודה רבים מוציאים בדרך כלל מאות שקלים עבור מספר מתנות בודדות לעובדים ולעובדות שלהם, בעוד שמארזים של סבונים נעים בין המחירים של 150 -200 שקלים לכל היותר.

רעיון נוסף שאפשר להשתמש בו הוא לרכוש מספר סבונים בודדים ולצרף אותם למתנה גדולה יותר.

מיתוג אישי של העסק

מלבד כך שסבונים הם מתנות יוקרתיות ואלגנטיות, ניתן גם לשלב בהם הקדשות אישיות מאיתנו לעובדים.

ההקדשה האישית יכולה להיות ברכה קצרה מבעל העסק לעובדים שלו, הקדשה אישית לכל עובד תתן לעובדים תחושה של יחס אישי ושל ביתיות.

צילום: freepik

ניתן גם להטביע על גבי הסבון את סמל החברה או את סמל העסק. תארו לכם את הסמל של החברה מוטבע על גבי הסבונים, זה הוא דבר אשר יוצר תחושה של יוקרה אצל העובדים.

מגוון רב של אפשרויות

סבונים יכולים להגיע במגוון רב של צורות, ריחות וצבעים.

דבר נוסף שמעניין לדעת בתחום הסבונים הוא שישנם עיצובים מיוחדים אשר יכולים להיראות ממש כמו עצמים אחרים. ישנם סבונים המגיעים בצורות של פירות, ישנם סבונים המגיעים בצורות של קינוחים מרשימים.

מצד שני, ישנם סבונים בעלי ריחות נפלאים אשר מתאימים להפצת ריח בחדר.

בעלי עסקים שמחפשים את המקוריות, יש אפשרות לקנות סבונים המתאימים לגוף וישנם סבונים המתאימים לאמבטיה, ברגע בו שמים את הסבון באמבטיה הוא מתמוסס והופך לקצף, דבר ההופך את האמבטיה לפינוק של ממש.

לסיכום, במאמר זה הצגנו בפניכם מספר נקודות אשר מראות למה סבון הוא מתנה נפלאה לעובדים שלכם.

המאמר נכתב בשיתוף עם מיידלע סבוני בוטיק. במיידלע תוכלו למצוא מגוון עשיר של סבונים בעבודת יד, בעיצובים מרהיבים ומקוריים ובניחוחות משכרי חושים. המפעל יושב ביבנה ומעניק את שירותיו לכל רחבי הארץ.