Site icon מקומונט גבעת שמואל

כיצד ניתן להשקיע בקרן פיננסית

מכשירי השקעה פיננסיים הם מוצרים בעלי יתרונות משמעותיים ובהתאם הם מעוררים עניין רב. אם יש לכם סכום כסף פנוי – ובנקודת הזמן הנוכחית למשקי בית רבים יש כסף פנוי אחרי שנת הקורונה, ובהתאם גם רצון להשקיע ולנצל את הצמיחה שכולם מאמינים שתגיע כעת – כדאי גם לכם להבין מהי בעצם קרן פיננסית. המלצה נוספת היא להכיר את נדלהון ואת הדרך הייחודית להשקעה שהיא מציעה.

מה היא קרן פיננסית?

כשמדברים על קרן פיננסית הכוונה היא למעשה לקרן נאמנות. מוצר פיננסי זה מאפשר לציבור הרחב להשקיע בניירות ערך גם ללא בקיאות כלכלית – אנשי הקרן הם אלה שבוחרים את ניירות הערך שצפויים להניב תשואה מרבית והמשקיעים רוכשים יחידות השתתפות בקרן וכך הם זוכים לרווחים אם הערך של אותם ניירות ערך אכן עולה. לכל קרן יש מדיניות השקעות מוגדרת מראש, ובכל מקרה המשקיעים משלמים דמי ניהול.

האם נדלהון היא קרן פיננסית?

נדלהון היא קרן השקעות בנדל”ן באמצעות עסקה פיננסית. ניתן למצוא מכנה משותף בינה לבין קרנות נאמנות – בשני האפיקים ניתן להגיע לתשואה נאה גם בלי בקיאות. כמו כן ההשקעה כרוכה בתשלום מס רק על הרווחים, כשבמקרה של נדלהון שיעור המס הוא 15% בלבד (ברוב קרנות הנאמנות שיעור המס הוא 25%). במקביל ישנם כמובן גם הבדלים מהותיים, שכן קרנות פיננסיות משתמשות בכספי המשקיעים לרכישת ניירות ערך ואילו נדלהון רוכשת נדל”ן (דירות למכירה בגבעת שמואל).

כיצד נדלהון משקיעה את הכספים?

נדלהון היא קרן השקעות בנדל”ן, וליתר דיוק במבנים במיקומים האטרקטיביים ביותר בערים שיש בהם ביקושי שיא כמו תל אביב או פתח תקווה או גבעתיים ושצפוי להתבצע בהם פרויקט פינוי בינוי. הפרויקט משביח באופן חד את ערך הנכס, והמשקיעים בנדלהון שותפים לרווחים. בהקשר זה חשוב לציין שמדובר על פרויקטים שכבר קיבלו היתר בנייה, כך שחלוקת הרווחים צפויה בתוך 3 שנים. עד להשלמת הפרויקט מקבלים המשקיעים סכום כסף חודשי קבוע שמחושב על בסיס שכר הדירה באזור והחלק שלהם בבניין (דירות להשכרה בגבעת שמואל).

תמונה: freepik

מדוע ואיך המשקיעים בנדלהון מקבלים בטוחה נדלנית?

מאחר שקרן נדלהון משקיעה בנדל”ן, היא יכולה לספק למשקיעים בה בטוחה נדלנית – שעבוד זכויות. בזכות הבטוחה המשקיעים נהנים גם מראש שקט באמת בנוסף לתשואות הגבוהות. העובדה שאין מס רכישה ואין היטל השבחה וגם לא צורך במשכנתא (ניתן להצטרף לקרן עם סכומים של החל מ-300,000 ש”ח) תורמת אף היא לרווחיות. מאחר שמדובר בהשקעה מתגמלת מאוד, ולנוכח סכומי הכסף הפנויים המשמעותיים שכאמור קיימים כיום, כל פרויקט חדש שמציעה נדלהון זוכה לביקוש ער – וכדאי לזהות את ההזדמנות בזריזות כדי לא לאחר את הרכבת.

רוצים לשמוע עוד? בקרו באתר נדלהון http://www.nadlahon.co.il

או צרו קשר בטלפון *3526