Site icon מקומונט גבעת שמואל

כיצד תתאימו דלפק קבלה לעיצוב המשרד

הכניסה לכל משרד של ארגון שמכבד את עצמו, מתחילה בדלפק הקבלה, אצל הפקידה או הפקיד שמקבלים את פניהם של הבאים. דלפק קבלה הוא, למעשה, הרהיט הראשון שאותו רואים האנשים שנכנסים למקום – בין אם אלה עובדים, מנהלים, אורחים או לקוחות. יש לו תפקיד חשוב ביצירת רושם ראשוני חיובי, כזה שיגרום לנכנסים להרגיש שהם מוזמנים להיכנס – ובמקביל גם ישדר במראהו קצת מן המסר שאותו מנסים מנהלי הארגון להעביר החוצה. בחירת דלפק איכותי המעוצב בקפידה, יכולה לגרום לפריט הזה להפוך לחלק בלתי נפרד מהמשרד, להוות פתיח לקראת הכניסה למשרד ולהעניק לו יוקרה ואלגנטיות.

דלפק קבלה – על חשיבות ההתאמה לסגנון העיצובי של יתר הרהיטים במשרד

לעיצוב הפנים של כל משרד יש חשיבות הן ביצירת השייכות למקום העבודה, הן בהענקת תחושה מסויימת של נינוחות והן בהענקת אחידות והומוגניות, שמעודדות אחדות ועבודה בשיתוף פעולה. דלפק קבלה הוא הפריט הראשון שבו נתקלים, כאשר נכנסים למשרד, לכן הוא צריך להתאים בסגנון העיצוב שלו ליתר הפריטים.

זו יכולה להיות שימת דגש על מבנה הדלפק, על בחירת המרקם החיצוני שלו, תשומת לב להתאמה בין הגוון של הדלפק לכסאות או השולחנות המשרדיים ועוד – העיקר שיהיה איזהשהוא קשר, בין המראה החיצוני של דלפק הקבלה, לבין הפריטים המאכלסים את החלל כולו.

בחירת דלפק קבלה שיהיה נוח לעבודה

דלפק קבלה, בדומה לשולחן מנהלים או לכל שולחן שאנשים יושבים מולו במשך שעות ארוכות – צריך להיות נוח לעבודה. על הדלפק צריכים להיות מונחים בכל עת, פריטים שישמשו את הפקידים שעובדים בעמדת הדלפק לאורך היום, כמו גם פריטים שעשויים לשמש את המבקרים. ייתכן שיהיו עליו דפי נייר, מכשירי טלפון, מכשירי כתיבה ועוד כהנה וכהנה אביזרים שימושיים, לכן בראש ובראשונה הוא צריך להיות גדול דיו על מנת לאפשר גישה נוחה ושימוש נעים בכל אחד מן החפצים שהוא מכיל.

נוחות הישיבה לצד הדלפק

 

נוסף על אחסון של פריטים, עצם הישיבה ליד דלפק קבלה צריכה להיות נוחה לעובדים, משמע שיהיה די מקום להנחת כיסא וכן להליכה בחלק שמאחורי הדלפק, מבלי שיהיה צורך להצטופף או ללכת בצורה שאיננה טבעית. דלפק צריך לאפשר עבודה זורמת ותנועתית, ממש כמו הפעילות המתרחשת מעבר לדלפק: אנשים באים והולכים ועוברים, “על הדרך”, ליד דלפק הקבלה. ממש באותו האופן, גם הוא צריך לאפשר נוחות של ישיבה ועבודה.

יחצ

בחירת דלפק קבלה מעוצב שמתאים לחלל העבודה

דלפק המוצב בכניסה למשרד יכול להיות גבוה או נמוך, בהיר או כהה, לשאת את הלוגו של החברה או לא וכן להיות מיוצר מחומרי גלם שונים. לכל אחת מן האפשרויות הללו, משמעות בנוגע לעיצוב של הדלפק ולהתאמתו לחלל. בנוסף, ישנה חשיבות לבחירת דלפק קבלה שמאכלס את החדר שבו הוא מונח, אך לא “משתלט” עליו. מגוון רחב של דלפקים מעוצבים וריהוט משרדי איכותי ונוח מחכה לכם בקישור הבא: https://www.oren110.co.il/