Site icon מקומונט גבעת שמואל

כך מאתרים נזילות סמויות מבלי לפגוע בקירות

בת או בן הזוג שלכם איתר נזילות מהתקרה או רטיבות על הקירות, אבל אינכם בטוחים מה מקור הבעיה? בעבר, אולי היה מדובר ב”ביג דיל”. אבל היום, אפשר לפתור את זה בקלות, במהירות ובאופן איכותי מתמיד.

איתור נזילות – פעם לעומת כיום

אם פעם כל היתקלות ב”פיצוץ” בצינורי המים או בתקלות בקווי הביוב, או אפילו בטפטוף בקושי מורגש בין חיבורי הצינורות – אילצה לאתר את מקור התקלה בשיטת הניסוי והטעיה (כלומר שבירת קירות או אריחים), והייתה כרוכה בהרס של הקירות ובנזק לאזור בו התרחשה התקלה – כיום ממש לא כך הדבר.

בימינו, יש כבר המון טכנולוגיות מתקדמות שעומדות לרשותנו. אם זיהיתם נזילת מים, אתם כבר לא חייבים להרוס את הקירות או לשבור את האריחים שברצפה כדי לאתר את התקלה. כיום, אתם יכולים להזמין חברה לאיתור נזילות, המחזיקה במאתרי נזילות מוסמכים ומקצועיים ובאמצעים טכנולוגיים מתקדמים לאיתור נזילות מים, והבעיה תיפתר במהרה, מבלי שייווצר נזק באזור התקלה.

איזה מכשירים משמשים לאיתור נזילות בטיחותי ומתקדם?

יש המון אמצעים טכנולוגיים המסייעים לבעל המקצוע לאיתר נזילות בלי לפגוע בקירות ובאזור הבעייתי, וביניהם:

צילום: CANVA

1. מצלמה תרמית (מצלמת אינפרא-אדום).
2. מערכת גז ייחודית ידידותית לסביבה.
3. מערכת אקוסטיקה חדשנית.
4. שעון מנומטר דיגיטלי לבדיקת לחץ.
5. מצלמת דחף זעירה לצילום צינורות וקווי ביוב.
6. אמצעים לבדיקות הצפה למערכות הניקוז.
7. מד לחות דיגיטלי.
ועוד.

איך משתמשים בטכנולוגיה לאיתור נזילות מים?

אם בעל המקצוע איתר נזילות מים ייתכן שהוא עשה שימוש בכל מיני טכנולוגיות ייעודיות, כמו:
– שיטה חדשנית של החדרת תרכובת גז ייחודית וידידותית לסביבה לאיתור נזילות.
– שימוש במצלמה תרמית מסוג אינפרא אדום – המבדילה בין טמפרטורות שונות באופן נקודתי.
– צילום קווי הביוב על ידי החדרת מצלמת דחף זעירה, המאפשרת לאתר גורמים זרים שנתקעו בקווי הביוב או בצנרת, או מקורות הגורמים לנזילות.
בכל מקרה, חשוב לבחור רק במאתר נזילות מקצועי שיכיר את הטכנולוגיות המתקדמות בתחום, אשר יהיה מוסמך ובעל הכשרה, ורצוי גם שיהיה ותיק בתחום ובעל ניסיון. וזאת כדי שיוכל לאתר את הנזילה בצורה נכונה ובמהרה, ובשביל שיוכל לתקן את התקלה באופן איכותי, מבלי לגרום לנזק, וכך שהנזילה לא תחזור בהמשך.

איתור נזילות מים עושים רק עם חברת  AT – tec

איתור נזילות מים כדאי לעשות רק עם חברה מובילה בתחום זה, כמו חברת AT – tec, המציעה לכם שירותי איתור נזילות מתקדמים ומקצועיים, מבלי שייווצר נזק לקירות או הרס של אזור התקלה – גם אם מדובר בנזילות סמויות. לרשות החברה עומדים אנשי המקצוע הוותיקים והמקצועיים ביותר, והאמצעים החדשניים ביותר בשוק זה, ואיתה אתם יכולים להיות בטוחים שבחרתם נכון, ושהעבודה תבוצע על צידה הטוב ביותר.