Site icon מקומונט גבעת שמואל

כך תבחרו צימר למשפחה עם ילדים

בעוד שישנם גם לא מעט מתחמי צימרים בדרום הארץ, רוב רובם של האנשים לרוב יצפינו בכדי להנות מנופש כפרי במיטבו. וכשמדברים על נופש כבפרי במיטבו, כמובן שמדברים על אזורים כמו מעלה גמלא, יישוב חד נס, מג’דל שאמס ועוד. אז כיצד תבחרו את מתחם הצימרים המושלם לסופ”ש?

בסוף השבוע הקרוב אתם נוסעים כנראה צפונה, ואתם בטוח תרצו לדעת שהצימר שבו תלונו יהיה מושלם. צימרים מושלמים יש בשפע בארץ, אבל אין ספק שצריך לדעת כיצד לבחור אותם. למשל, האם אתם טיפוסים שאוהבים לבשל? אם כן, אתם תרצו לדעת שיש לכם מטבח ולא מטבחון. יחד עם זאת, אתם גם תרצו לדעת אם להביא אתכם בגדי ים, לא? אם כך, האם יש בצימר בריכה פרטית ומחוממת? אולי בריכה משותפת לכלל המתחם? אולי בכלל ג’קוזי? אלו פרטים שכדאי לקחת בחשבון!

תבחרו לכם לוקיישן מושלם הכולל נופים של שלווה

רגע לפני שמדברים על אבזור שניתן למצוא בצימרים, בואו נדבר לרגע על לוקיישנים מומלצים בצפון לנופש. בצפון הארץ ישנם לא מעט יישובים שונים הממוקמים בהרים של רמת הגולן, באזור הגליל המערבי ועוד. למעשה, זה פשוט מקסים להתבונן על ההרים האלו אשר כוללים יישובים חצובים בתוכם. מדהים.

ואם כבר מדברים על הרים גבוהים שחצובים בהם יישובים, אפשר לדבר למשל על מעלה גמלא. מעלה גמלא כולל בתוכו צימרים רבים, כמו ביישוב חד נס וביישובים נוספים בצפון הארץ. הנופים ממעלה גמלא פשוט משוגעים, מדובר ביישוב גבוה למדי.

צימר משפחתי. צילום: טארין אליוט, פיקסלס

מה יהיה בצימר שבו נלון בסופ”ש ומה הוא כולל?

לאחר שאתם בוחרים את הלוקיישן המושלם, אתם נכנסים לעובי הקורה ובודקים גם את הצימר עצמו. בחלק ממתחמי הנופש ישנם מתקני נופש שונים, למשל סאונה ואפילו חמאם טורקי. אם אתם מעוניינים ממש להתפנק, יש לכם גם את האפשרות להזמין עיסוי מקצועי עד הצימר. בחלק מהמתחמים יש אפשרות להזמין עיסוי שוודי, בחלקם האחר עיסוי רפלקסולוגיה ועוד.

עוד כדאי לדעת, בעולם התיירות בארץ נהוג לחלק את מתחמי הנופש ל-3 סוגים. יש לכם צימרים, סוויטות (וילות אירוח) ומלונות בוטיק. מלונות הבוטיק בדרך כלל יקרים יותר מהצימרים, וכך גם הסוויטות שהן וילות אירוח.

מלון בוטיק או סוויטה יוקרתית מול הכנרת?

אם אתם מעוניינים להגיע בתור קבוצה קטנה למתחם הנופש, אתם תצטרכו בדרך כלל מלון בוטיק או וילת נופש גדולה. במקרים רבים תוכלו למצוא גם אחוזות נופש שלמות הכוללות 7-10 וילות אירוח עם בריכות פרטיות. אגב, מתאים מאוד גם למסיבת רווקות, להצעות נישואין, ירח דבש ועוד.

ועוד משהו קטן שכדאי לזכור, בצפון הארץ יש לכם לא מעט בקתות עץ רומנטיות לזוגות במתחמים אשר מיועדים לזוגות בלבד, בדרך כלל לא ניתן למצוא משפחות ורעשי ילדים. אם אתם מחפשים אחר 100% של פרטיות ושלווה, לכו לכם על מתחם זוגי בצפון.