Site icon מקומונט גבעת שמואל

כלי מטבח שכולם צריכים

המטבח הוא הלב של בית, מקום שבו יצירתיות קולינרית מתפתחת ומשפחות מתאספות לחלוק ארוחות וזיכרונות. בגלל שהמטבח הוא לב הבית זה רק טבעי שכל מה שנמצא בו יהיה חשוב ומהותי להתנהלות במטבח. ולכן, בחירת כלי מטבח מחייבת מחשבה עמוקה וגם יצירתית על מנת שיהיה לכם במטבח כל מה שאתם זקוקים לו כדי באמת להפוך אותו למקום הכי מרכזי ואיכותי בבית.

קרדיט לתמונה – freepik.com

מה הכי חשוב מבחינת כלי מטבח שיהיה לכם?

רגע לפני שאנחנו מדברים על אותם כלי מטבח יותר יצירתיים ניגע רגע בעולם הבסיסי. כל מטבח חייב שיהיו לו כפיות, מזלגות, סכינים, כפות וגם סוגים שנים של סכינים החל מסכיני שף איכותיות לבשר, ועד לסכיני חיתוך לחם, חיתוך עגבניות וסכיני גבינות וחמאה. אם אתם באמת אוהבים את האוכל שלכם, ונהנים מקולינריות איכותית לא תאמינו איזה הבדל יש כאשר אתם חותכים עגבניות עם סכין רגילה, למשל, או עם סכין לעגבנייה.

החלק השני והלא פחות חשוב הוא כלי הבישול. על המחבתות להיות איכותיות, כאלו שלא נדבק אליהן האוכל וכך תוכלו לטגן, להקפיץ, ולצרוב. אם אתם חובבי בשר ברמה גבוהה, דאגו למחבת פסים לבשר שתוכלו להכין בה מגוון של בשרים בתיבולים מגוונים.

הסירים המשמשים להרתחה ולהכנה של רטבים, עליהם להיות גבוהים ובעלי רוחב בינוני לצורך בישול על בסיס נוזלים. סירים כבדים יכולים להתאים גם לתבשילים בתוך התנור, וגם על הכיריים. אם אתם מחפשים סירים גדולים במיוחד אלו יתאימו למרקי החורף השונים.

לכל כלי במטבח יש תפקיד, וכאשר אתם מאבזרים את המטבח שלכם נכון זה אפילו משפיע על הטעם של האוכל. כך למשל, אם אתם חובבי אפייה, תרצו לאבזר את המטבח עם מדפים שונים שבהם תוכלו להציג את הקישוטים השונים לאפייה, את התבלינים השונים לבישול וגם מתלים לאחסון הכלים בהם אתם משתמשים במהלך הבישול והאפייה.

לאוהבי המתוק יש כלי מטבח מיוחדים

למי שאוהב את הקסם המתוק (או המלוח) של האפייה, ישנם כלים מסוימים שהם חשובים מאד. ניירות אפייה הם אידיאליים לאפיית עוגיות, קליית אגוזים או קליית ירקות.

מחבתות לעוגה ומאפינס המעוצבות במיוחד לפינוקים אלו וכמובן המערוך לרידוד הבצק, וכפות המדידה וכוסות המדידה. כל אלו הם קריטיים בדיוק באפייה, והם באמת הופכים את המאפים לטעימים יותר.

כלים שימושיים למטבח שכל אחד יראה בהם שימוש חכם

אמנם לא בכל מטבח יהיו כאלה, אבל הם יכולים להיות שימושיים במיוחד עבור משימות בישול מסוימות.

המנדולינה האיכותית שהופכת את חיתוך הירקות והפירות להרבה יותר פשוט, וגם מעוצב. לאוהבי שום, מוחץ שום יכול לחסוך זמן ומאמץ, פומפייה לגרירת גבינה, קליפות הדרים או ירקות, בלנדר קטן שאפשר לרסק בו ירקות ורטבים ישר בתוך הסיר וכמובן, מדחום המזון ששומר על דיוק הטמפרטורה גם בבשרים, וגם באפייה.

מטבח מאובזר הוא מטבח שימושי

רשימת כלי המטבח יכולה להיות כמעט אינסופית, ומתרחבת ככל שהצרכים שלכם גדלים והעולם הקולינרי מתפתח. הכלים הטובים ביותר הם אלה שאתם מוצא נוחים וקלים לשימוש. הכלים האלה נמצאים שם כדי להקל עלינו במסע הקולינרי וליהנות ממטבח מאובזר שהוא לב הבית, בו אנחנו יוצרים זכרונות ומשאירים טעם של עוד.

מג’יק מומנטס, המתמחה שנים רבות בריהוט ואבזור מטבחים ובתים מזמינה אתכם להכנס אל עולם קולינרי חדש של עיצוב. הכנסו כבר עכשיו ותיהנו משפע של מוצרים שישפרו לכם את איכות החיים.