Site icon מקומונט גבעת שמואל

כל העובדות על ברזנטים

לא תאמינו כמה מעט אתם יודעים על ברזנטים. מטילים ספק? המשיכו לקרוא ובדקו את עצמכם!

ברזנטים באופן כללי

העובדה הראשונה שוודאי לא ידעתם על הברזנט היא, שיש לו שם נוסף – שמשונית. הסיבה לכך שחשוב לדעת את זה היא, שרובנו מכירים את הברזנט כבד דוחה מים ולכן הוא בשימוש רב נגד גשם. אבל הוא טוב מאוד גם לשימוש נגד שמש חזקה במיוחד ובשנים האחרונות נעשה בו יותר ויותר שימוש להצללה של שטחים מכל הסוגים ובכל הגדלים. החל ממרפסות פרטיות ועד לשטחים ציבוריים כדוגמת גינות שעשועים, בריכות ועוד.

בהתאם לצורך

צילום: יחצ

כאמור, הברזנט יכול לשמש לצרכים שונים ולכן חשוב גם לדעת, שהוא מגיע בגדלים שונים. החנויות השונות יציעו לכם מגוון רחב של גדלים וחלקן אף יאפשרו לכם לבחור בעצמכם את הגודל המתאים לכם ואת הצורה המתאימה לכם. לדוגמה, אם אתם רוצים לכסות פרגולה קטנה, אין זה דומה לגודל הנחוץ לשם הצללה של שטח של בריכה ציבורית. כמו כן, במידה ואתם זקוקים לצורה שונה מריבוע או מלבן, גם לזה אפשר לדאוג!

בואו נדבר על היופי

הברזנטים לכשעצמם, הם לא הפריט הדקורטיבי הראשון שיעלה בדעתכם. לכן חשוב לדעת, שהברזנטים מגיעים כיום גם בשלל צבעים וכך ניתן ליהנות גם מהצבעוניות ואף לשלב ברזנטים שונים לתיאום מושלם של צורות וצבעים וכך להפוך אותם לדקורטיביים ואטרקטיביים לא פחות. למעשה, זהו הפריט המושלם להוספה לפרגולה מעוצבת כדי להפוך אותה לייחודית ומעניינת עוד יותר.

גם למוצרים מסוימים

לפעמים הצורך בברזנט הוא לא לשם הצללה של שטח מסוים, אלא לשמירה על פריטים מסוימים. לדוגמה, אם ברצונכם להצל ולשמור על הרכב הפרטי שלכם או ריהוט הגינה שלכם כשהם לא בשימוש, זהו הפתרון המושלם. בעיקר משום שהברזנט מאוד נוח לשימוש והוא נותן מענה הן בקיץ והן בחורף ובעצם, בכל ימות השנה.

אם כבר בחורף עסקינן

כפפי שצוין לעיל, הברזנט הוא בד מצוין לשימוש בחורף, מפני שהוא דוחה מים וכך ניתן לשמור על כל מה שנמצא תחתיו. אבל שימוש נוסף שלו בימות החורף הוא סגירת החורף של מרפסת או פרגולה. הכוונה יא לכך, שניתן לבצע קירוי של המרפסת או הפרגולה באמצעות הברזנט וכך ליצור חלל סגור נוסף של הבית או החצר.

לעסק

גם עסקים יכולים מאוד ליהנות מהשימוש בברזנט! ברזנטים הם הדרך המושלמת עבור מסעדות או חנויות להקל על לקוחותיהם לשהות זמן רב יותר גם בשטח החיצוני של החנות, המסעדה או כל עסק אחר עם שטח פתוח והדבר נכון הן לגבי סגירת חורף של שטח כזה והן לגבי הצללה שלו. כמו כן, ניתן גם לשמור טוב יותר על הסחורה שנמצאת בחוץ מפני השמש או הגשמים ולכן הרווח במקרה זה, הוא לגמרי נקי.