Site icon מקומונט גבעת שמואל

כל מה שאתם צריכים לדעת על מרכזיות בענן

אם בעבר, נתוני המרכזיות היו מאוחסנים על גבי שרתים פיזיים שנמצאו בארגון, כיום הדברים השתנו שכן יש שימוש במערכות שמבוססות על טכנולוגיית מחשוב ענן. באמצעות שימוש באותן מערכות, ניתן להעביר את הנתונים דרך רשת האינטרנט ולגשת אליהם באמצעות אפליקציה שמותקנת על מכשירי טלפון נייחים וכמו כן על מכשירי טלפון סלולריים, מחשבים וכו’. היתרון הגדול שניתן לשלוף את הנתונים בכל זמן ומכל מקום וכל זאת מבלי הצורך להיות נוכחים בארגון.

יתרונות לשימוש במרכזיות IP בענן לעסקים

כיום, ניתן לראות שהמון ארגונים בוחרים להשתמש במרכזיות IP בענן. אין ספק שיש למרכזיות הללו, לא מעט יתרונות בהם:

חיסכון בעלויות

כאשר בוחרים להשתמש במרכזיה בענן, ניתן לראות שהטכנולוגיה עצמה עובדת באמצעות שימוש בתוכנה ייעודית. היתרון הוא שאין צורך להשקיע במרכזיה פיזית, בציוד וכמו כן בתחזוקה. כך אפשר לחסוך משמעותית בעלויות הקשורות לתחזוקה ועדכונים. יתרה מזאת, עלות השיחות תהיה גם היא נמוכה יחסית בהשוואה לעלות השיחות במרכזיה מסורתית. אגב, השיחות בין המשתמשים במרכזייה בענן יהיו בחינם.

מה ההבדל בין מרכזיות IP בענן לבין מרכזיות רגילות?

כאשר מדובר על מרכזיות מסורתיות רגילות, ניתן לראות שהציוד והטכנולוגיה הם יחסית מיושנים. זאת להבדיל ממרכזיות בענן, הפועלות בטכנולוגיה חדישה ומשופרת המאפשרת איכות שיחה מצוינת וכמו כן חווית תקשורת משופרת וטובה.

מה זה מרכזיה וירטואלית בענן?

באמצעות שימוש בטכנולוגיית VoIP, ניתן לקיים שיחות טלפון באמצעות האינטרנט ותוך שימוש במערכת מסוג מרכזיה בענן. המערכת החכמה מאפשרת לנהל את השיחות באמצעות טלפון סלולרי, טלפון שולחני וכמובן דרך המחשב. את השחיות ניתן לעשות מכל מקום ובכל זמן. כיום, כל ארגון נדרש למערכות שיספקו לו יעילות גבוהה ועל כן, רצוי להשקיע בפתרונות תקשורת כמו אלו שהוזכרו לאורך הכתוב.

צילום: כריסיטנה מורילו

איך מרכזיה טלפונית לעסקים תסייע לתהליך של צמיחה עסקית?

חשבו לרגע, אם תוכלו לשפר משמעותית את זרימת השיחות העסקיות ואת חווית המתקשרים, אתם גם תוכלו להשפיע ישירות על שביעות הרצון של הלקוחות. מעבר לכך, הפונקציות והפעולות שניתן לעשות בשימוש עם המרכזיות, יתרמו גם להעלאת רמות התפקוד של העובדים. אלו יבואו לידי ביטוי באמצעות מעורבות של העובדים בכל הקשור לזרימת השיחות העסקיות.

איך בוחרים שירות מרכזיות בענן?

יש למצוא חברה שיש לה דירוג גבוה וכמו כן המלצות חיוביות. יש לבדוק שהחברה מספקת שירות הכולל התקנה, הפעלה ותחזוקה של מרכזיות בענן. צוות החברה צריך לאבחן את צרכי הארגון ובהתאם לכך להמליץ על הפתרון הטוב ביותר וזה שיהיה מותאם לצרכים העסקיים.