Site icon מקומונט גבעת שמואל

כל מה שחשוב לדעת על הזמנת ספק בר או בת מצווה

בקרוב חוגגים בר או בת מצווה ומעוניינים באטרקציות, שירותי קייטרינג, צלמים וספקים נוספים? המאמר יפרט את כל מה שחשוב לדעת על הזמנת ספקים לאירוע המושלם.

מה אנשים מחפשים לאירועי בר מצווה?

הפקת אירועי בר מצווה או בת מצווה צריכה להיות מותאמת לגיל ומין החוגגים, למקום האירוע, לקונספט ולתקציב. רבים מחפשים אטרקציות לבר מצווה ובוחרים אותן על פי שיקולים כלכליים, ולא תמיד נותנים את דעתם לקונספט של האירוע או להתאמת האטרקציות למקום האירוע.

כדי שהאירוע יהיה מושלם רצוי שיהיה קשר בין האטרקציה לקונספט ולמקום. לדוגמה, אירוע בבריכה צריך לכלול אטרקציות המתאימות לאווירה כמו מתנפחים, דוכני מזון וכד’. כמו כן, אירועים על פי נושא צריכים להיות מעוצבים בהתאם לכך. למשל, אירוע בנושא כדורגל יהיה מקושט במפות שחור-לבן, אביזרים ותפאורה בהתאם. פורטל בר/בת מצווה מציע שפע רעיונות לאטרקציות לפי קונספט. אנשים שקצרים בזמן ומעוניינים להימנע מארגון, נעזרים במפיק מקצועי. זה אולי נוח יותר אך לא לכולם זה מתאים מבחינה תקציבית, ולכן הפתרון האידיאלי הוא להיכנס לאתר פורטל בר מצווה ולבחור את האטרקציות בעצמכם.

כיצד לבחור ספקים מקצועיים?

לפני שאתם מתחילים לחפש אטרקציה לבר מצווה לדוגמה, חשוב להתייעץ עם בנכם ולהבין מה הוא רוצה. איזה סוג אירוע? איזו אטרקציה? האם לשלב מספר אטרקציות? וכן הלאה. חשוב שהוא יהיה מעורב בתהליך כמובן בהתאם למגבלות ולתקציב.

בר מצווה. צילום: גיא ברנע

לאחר שבחרתם ביחד עם בנכם אטרקציית בר מצווה – בדקו את הספק. האם הוא אמין ומקצועי, האם הוא זמין לתאריך האירוע? כמו כן, הגדירו זמנים להפעלת האטרקציה. שולחנות משחק למשל, הם אטרקציה מאוד פופולרית באירועי בר מצווה. בדקו אם המפעיל יעמיד את השולחנות לרשותכם לאורך כל האירוע או לזמן מוקצב.

בדקו מספר ספקים לבר מצווה והשוו בין הצעות המחיר, אך אל תתפשרו על האיכות. בקשו המלצות, הגיעו לאירועים אחרים ובדקו כיצד האטרקציה עובדת, והאם החוגגים מתלהבים ממנה ומשתפים פעולה. כמובן שאותו הדבר אמור גם לגבי אטרקציות לבת מצווה.

אטרקציה מקורית וחדשנית

בני נוער צריכים לגלות עניין ולהתלהב ממשהו חדשני ומקורי, אחרת הם משתעממים מהר מאוד וחוזרים להתעסק עם הטלפונים החכמים. לפיכך, בחירת אטרקציה צריכה להיות מעניינת ומודרנית, כך שתפתיע את האורחים ותמשוך אותם לשתף פעולה. לדוגמה, מופע לייזרים, סדנת טיק טוק, משחקי מציאות מדומה וכו’.

את המקוריות השקיעו גם בעיצוב ובכיבוד. תוכלו להזמין לאירוע שף פרטי, קייטרינג של אוכל רחוב או בר מתוק ומושקע המתאים לקונספט, לעצב בסידורי בלונים, להפיק סרטון וכיוצא בזה. חשוב שהאורחים יהיו מרוצים ועל אחת כמה וכמה בנכם או בתכם החוגגים את אחד האירועים החשובים בחייהם.

על אף זאת, בחרו אטרקציות במינון ואל תעמיסו יתר על המידה. כדי שהאורחים לא יאבדו עניין, חשוב לעשות הפוגה בין האטרקציות ולשלב ריקודים, זמן לאוכל ולאתנחתא. חשוב להקשיב לספק ולתכנן ביחד איתו את הזמנים וההפוגות בין אטרקציה לאטרקציה.

 

המאמר באדיבות – פורטל ברבת מצווה https://www.barbat.co.il/