Site icon מקומונט גבעת שמואל

כל מה שכולנו שוכחים לעשות לפני מעבר דירה

גם אלו שעוברים דירה בתדירות של אחת לשנה, נוהגים לשכוח מדי פעם לעשות דברים חשובים שעשויים לחסוך להם לא מעט כסף ולהקל עליהם את החיים. אלו החשובים ביותר שבהם >>

פרויקט של העברת דירה הוא פרויקט מאתגר שמורכב מלא מעט פעולות קטנות וסידורים כאלו ואחרים. למעשה מדובר בפרויקט כל כך מורכב, שאין זה פלא שרבים מאתנו נוהגים לשכוח מדי פעם לעשות פעולות שונות שעשויות לגרום למעבר להיות פשוט, קל וחסכוני יותר. אם אתם נמצאים לקראת מעבר דירה, אין לנו ספק שאתם נמצאים בלחץ של זמן. עם זאת, נשמח להזמין אתכם לקרוא את הכתבה שהכנו במיוחד עבורכם. יתכן שהיא תעזור לכם לחסוך לא מעט כסף ואנרגיה. אז קריאה נעימה ושיהיה לכם מעבר קל וחסכוני מאי פעם.

לא ממתינים לרגע האחרון

בכל הקשור לפרויקט של הובלת דירה, יש לפעול לפי הכלל העתיק: יפה שעה אחת קודם. באופן כללי חשוב שלא לדחות שום דבר לרגע האחרון ובכלל זה תיאום מעבר מול חברת הובלות והצטיידות בשלל חומרי אריזה להובלה. כך לדוגמה חשוב במיוחד להזמין ארגזים איכותיים מחברת ההובלה כמה שיותר זמן מראש. כל חברת הובלה מחזיקה מלאי גדול של חומרי אריזה להובלה, בדגש על ארגזים איכותיים. עם זאת, אם תיזכרו שצריך להזמין ארגזים ברגע האחרון, יתכן בהחלט שלא תוכלו לקבל את מבוקשכם.

מיון יסודי והוצאת ישן מפני חדש

מטבע הדברים, כולנו רוצים לסיים את שלב האריזות כמה שיותר מהר. אך רגע לפני שאתם מרכיבים את הארגזים ומתחילים לארוז כאילו אין מחר, טוב תעשו אם תיקחו נשימה עמוקה ותתחילו למיין את כל החפצים שלכם. רוב הסיכויים שיש לכם איזו מכונת לחם שקיבלתם במתנה ומעולם לא הייתה בשימוש, מספר בגדים שאין לכם שום כוונה ללבוש או מספר ספרים שאין לכם שום כוונה לקרוא.

צילום: shutterstock

את כל הפריטים שלא נמצאים בשימוש ולא יהיו בשימוש, מומלץ לרכז בארגז או שניים ולהעביר אותם לאלו שישמחו לקבלם. מדובר ביופי של דרך לצמצם את מספר הארגזים, ליהנות ממחיר נוח יותר ועל הדרך לשמח אנשים אחרים, שישמחו לקבל את הפריטים שאתם כבר לא באמת צריכים.

מספור קפדני וסימון חכם של הארגזים

ברגע שבו אתם מסיימים לארוז ארגז, עליכם להקפיד למספר אותו ומיד לאחר מכן לציין ברשימה מסודרת מה הוא בדיוק מכיל. לאחר מכן עליכם לסמן אותו במדבקות צבעוניות על מנת שביום המעבר, המובילים יוכלו לדעת לאיזה חדר הוא מיועד. כך לדוגמה באפשרותכם לסמן במדבקות אדומות, את כל הארגזים שצריכים להגיע בסופו של דבר למטבח, במדבקות ירוקות את כל הארגזים שצריכים להגיע לסלון ובצבע חום את כל הארגזים שצריכים להגיע לחדר השינה של ההורים. חשוב כמובן רק לזכור לסמן את הדלתות של החדרים בדירה החדשה בצבעים המתאימים ביום המעבר.

אורזים מזוודה קטנה ליום-יומיים הראשונים

רוב הסיכויים שלפחות חלק מהציוד שלכם עדיין יהיה בארגזים במהלך השבוע הראשון לאחר המעבר. כדי שלא תצטרכו לפשפש בארגזים בניסיון לאתר את מברשת השיער או מברשת השיניים, ההמלצה הטובה ביותר היא להכין מבעוד מועד מזוודה קטנה עם כל הפריטים שנמצאים בשימוש יומיומי. נסו לדמיין שאתם יוצאים לחופשה קצרה וצריכים לארוז מזוודה עם מספר בגדים תחתונים, תרופות שנמצאות בשימוש יומיומי, תמרוקים וכיו”ב.