Site icon מקומונט גבעת שמואל

כל מה שרציתם לדעת על חבילת מיתוג לעסק שלכם

בעידן של היום כל בעלי העסקים מבינים שעליהם לעשות איזו פעולה על מנת שהעסק שלהם לא יישאר מאחור. בעבר ערוצי הפרסום לעסקים היו די מצומצמים, היה העיתון הארצי, המקומונים ושלטי החוצות. מה שהיום אנחנו קוראים לזה פרסום מודפס, אז פשוט לא היה צורך לציין שהוא מודפס כי זאת הייתה הדרך היחידה לפרסם, אבל מאז ועד היום הדברים השתנו מהקצה לקצה. היום המיתוג והפרסום הם גם דיגיטאליים וכדי לשמור על הקצב שהתעשייה דוהרת על בעלי העסקים השונים לקחת מושכות ולכוון את העסק שלהם לאן שהם רוצים שהוא יגיע. חבילות מיתוג לעסק הן אחת הדרכים היעילות ביותר למתג ולפרסם את העסק שלכם ואנחנו כאן כדי להסביר איך כל זה עובד.

כפי שכבר הזכרנו קודם לכן, בעבר הפרסום הכתוב היה העיקרי בבתי עסקים, היום כשכולם אבל פשוט כולם נמצאים במדיה, ברשתות החברתיות וגולשים באינטרנט כל היום, למעשה גורם לכם גם לרצות להיות בה (במדיה). תחשבו על זה, אם כולם נמצאים באינטרנט, משם הם גם יחפשו את מה שהם רוצים או צריכים. נעשה את זה פשוט יותר, תחשבו שנייה על עצמכם, אתם רוצים להפתיע את בת הזוג שלכם בפינוק ספא מגניב בחופשה שאתם מתכננים לה בסוף השבוע הבא. מה תעשו? או שתיכנסו למתקני המלון שהזמנתם חדר כדי לבדוק אם יש להם טיפולי ספא מפנקים או שתחפשו איזה ספא בקרבת המלון על מנת להפתיע אותה שם. על כל פנים אתם תתחברו לאינטרנט כדי להשיג את מבוקשכם. כך בדיוק אתם רוצים שהעסק שלכם ישיג לקוחות עבורכם. אתם רוצים שהלקוחות שלכם יחשבו על מה שחסר להם או על מה שהם רוצים שיהיה להם ובכמה קליקים פשוטים הם יגיעו אליכם.

תמונה: pixabay

אז מהי חבילת מיתוג לעסק?

היות וכולם היום באינטרנט, אתם רוצים שלעסק שלכם יהיה אתר מושך, איכותי וידידותי למשתמש. בנוסף, אתם רוצים ליצור אחידות בין המוצר שלכם, לאתר שלכם ובסוף גם ללקוח שלכם. כשהוא נכנס לאתר שלכם כדי לקנות מוצר שלכם והוא רואה את הלוגו של החברה שלכם, אח”כ הוא ניגש לחנות ומקבל חשבונית שעל גביה מופיע הלוגו שלכם ולבסוף, המוצר נמסר לא בתוך שקית ממותגת בלוגו שלכם. אתם למעשה טפטפתם ללקוח שלכם את המוצג בכל דרך אפשרית על מנת שהוא יזכור אתכם ויפנה אליכם בפעם הבאה שירצה לרכוש בשנית.

היום אפשר למצוא חברות מקצועיות ביותר העוסקות במיתוג חברות ועסקים במגוון רחב של שירותים. ישנם חברות שעוסקות רק בפרסום מודפס, ישנן חברות שמספקות רק פרסום דיגיטאלי וישנן חברות שמעניקות ללקוחות שלהם שירותים משולבים גם של פרסום מודפס ואינטרנטי. אנזלביץ – חבילות מיתוג לעסקים מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר או להשאיר פרטים ויחד נתאים עבורכם את החבילה המתאימה ביותר לעסק שלכם.