Site icon מקומונט גבעת שמואל

כל מה שרציתם לדעת על ייבוש תת רצפתי

ייבוש תת רצפתי

ייבוש תת רצפתי הוא תהליך המשתמש בחום, אוורור והסרת לחות כדי להסיר לחות מהאוויר במרתף הבניין.

תהליך זה יכול לשמש בפרויקטים של בנייה חדשה או שיפוץ שהסתיימו. זה יכול לשמש גם על מבנים עם בעיות קיימות כגון עובש, טחב או עיבוי.

ייבוש תת רצפתי הוא תהליך שניתן לעשות באמצעות מלח ומים. מלח מוחל על פני השטיח, ולאחר מכן שופכים עליו מים. המלח סופג לחות מהאוויר ומושך אותה למים, מה שגורם לו להתאדות.

תהליך ייבוש תת רצפתי יכול להתבצע בשתי דרכים:

1) על ידי מריחת שכבה דקה של מלח על הרצפה, ולאחר מכן יציקת מים עליה.

2) על ידי מריחת שכבה עבה של מלח על הרצפה ולאחר מכן שפיכת מים קרים.

בכל מקרה, עליך לוודא שאתה מסיר את כל הלחות העודפת לפני שתמשיך בתהליך ניקוי אינטנסיבי או התקנת שטיחים חדשים או אריחי לינוליאום על גבי ישנים.

ייבוש תת רצפתי הוא שיטה לייבוש כביסה רטובה, בניגוד לייבוש באוויר. זוהי אחת הדרכים הנפוצות ביותר לייבוש כביסה.

1. ייבוש תת רצפתי ידידותי לסביבה וחוסך באנרגיה.

2. ניתן לעשות זאת במגוון מקומות, כולל בתים ומבנים מסחריים.

3. יש אנשים שאולי ימצאו את זה יותר נוח מייבוש באוויר כי אפשר לעשות את זה בכל חדר עם רצפה או על רהיטים כמו מיטות וספות

ייבוש תת רצפתי הוא תהליך הכולל זרימת מים דרך מערכת חימום, אוורור ומיזוג אוויר (HVAC).

ייבוש תת רצפתי משמש במבנים מסחריים כדי להפחית את רמות הלחות והלחות, מה שעלול להוביל להיווצרות עובש. התהליך מתרחש בשני שלבים: הסרת לחות ועיבוי.

שני החלקים מופרדים על ידי מחסום לחות – לרוב יריעת פלסטיק או חומר סופג כמו ורמיקוליט או פרלייט. לחות מהאוויר נמשכת לתוך המבנה דרך מערכת החימום, האוורור והמיזוג ולאחר מכן משתחררת לאטמוספירה דרך פתחי פליטה.

ייבוש תת רצפתי הוא תהליך המשמש להסרת מים מפני השטח של הרצפה או משטחים אחרים כגון בטון, חימר או עץ. התהליך פועל באמצעות מאוורר למשיכת אוויר דרך האזור הרטוב ולאחר מכן דרך סלילי חימום המונחים מתחת לרצפה. האוויר המחומם מאדה את המים בדרכו החוצה מהרצפה וניתן לאסוף אותם במיכל סמוך.

ייבוש חול רטוב משמש במסגרות מסחריות כמו מחסנים ומפעלים שבהם יש צורך להסיר כמויות גדולות של מים מהרצפה מהרצפה. הוא משמש גם במסגרות מגורים בהן לא מעשי להתקין תעלות להסקה מרכזית.

ייבוש תת רצפתי הוא שיטה לניקוי וניקוי ריח של רצפות על ידי שימוש במאוורר כדי להפריח אוויר על הרצפה ולאחר מכן מתחתיה. נעשה בו שימוש במשך מאות שנים, אך נעשה שימוש נרחב יותר במאה ה-20. תהליך זה משמש לעתים קרובות באזורים עם לחות גבוהה כגון מטבחים, חדרי אמבטיה ומרתפים.

מטרת תהליך זה היא לייבש את הרצפות במהירות מבלי לגרום להן נזק או שימוש רב מדי באנרגיה. תהליך הייבוש התת רצפתי יכול להתבצע באופן ידני או במכונה.