Site icon מקומונט גבעת שמואל

כמה דברים שכדאי לדעת לפני חופשה משפחתית ביער השחור

היער השחור, בגרמנית Schwarzwald, הפך ליעד תיירותי פופולרי בשנים האחרונות בקרב הישראלים, ונחשב למקום מועדף לחופשה עם הילדים בגלל שפע האטרקציות באזור, הנוף המדהים, פתרונות הלינה הנוחים וגם בגלל המחירים האטרקטיביים.

אזור היער השחור נמצא בקצה הדרום מערבי של גרמניה, גובל בשוויץ ובצרפת, ניתן להגיע אליו ממקומות שונים בהתאם למסלול המתוכנן. אחת האופציות היא לנחות במינכן או בפרנקפורט, אך יש אפשרויות נוספות. כדאי לדעת כי ביער השחור יש פארקי שעשועים מעולים, בראשם כמובן פארק אירופה, קל להתנייד באזור, אפשר באמצעות רכב שכור, אך מי שאינו מעוניין לנהוג בחו”ל יוכל להגיע בקלות לאזור ולנוע בו בעזרת תחבורה ציבורית מפותחת הכוללת רכבות מהירות ורשת אוטובוסים.

שפע אטרקציות נפלאות לכל המשפחה

חופשה באזור היער השחור עם ילדים מבטיחה לכם נופש מושלם ושלל חוויות נפלאות לכל המשפחה. כדאי לתכנן את הטיול מראש מאחר ויש שפע אטרקציות באזור ולא ניתן להספיק לבקר בכל המקומות אלא אם יוצאים לחופשה ארוכה.

בהתאם להרכב המשפחתי ניתן לתכנן את היעדים בהם מעוניינים לבקר, לפניכם מספר המלצות על אטרקציות מרכזיות המתאימות גם לילדים בכל הגילאים.

פארק אירופה

פארק אירופה נחשב לפארק השעשועים המוביל בגרמניה, הוא מחולק למתחמים שונים על פי המדינות הנמצאות ביבשת, כל מתחם מעוצב בהתאם למאפייני המדינה הספציפית. ניתן לבלות ימים שלמים בפארק הקסום המציע מאות אטרקציות נפלאות, ביניהן רכבות הרים, ספינת פיראטים, טירת רוחות, קרוסלות בשלל גדלים ועיצובים, מגלשות, קארטינג, מזחלות ועוד.

בפארק אירופה שלל מתקנים מלהיבים, גם המבוגרים ישמחו לבלות במקום וליהנות מחוויה גדושה באדרנלין, יש מתקנים רבים המתאימים גם לקטנטנים שבחבורה. בפארק עצמו מתקני נוחיות רבים ונקיים, בין היתר יש במקום מסעדות, בתי קפה, גלידריות ועוד. במרכז הפארק שוכנת טירה קסומה ועתיקה, סביבה גנים מטופחים. כמו כן, יש בפארק מתקנים רטובים, לכן אם מבקרים בקיץ כדאי להצטייד בבגדים להחלפה.

אגם טיטיזי

יער השחור {תמונה pixaby}

אגם ציורי וקסום השוכן במרחק קצר מפרייבורג. ניתן לטייל עם אופניים או ברגל מסביב לאגם וליהנות מנוף מרהיב, משפע מסעדות ובתי קפה, במקום יש מלונות איכותיים ופתרונות לינה נוספים. בקיץ ניתן לשכשך באגם, לצאת לשיט, יש גם סירות חשמליות שהילדים ישמחו לנהוג בהן. לצד האגם מספר פארקי שעשועים, פארק החבלים אקשיון פורסט – Action Forest, הפארק מציע מסלול בגובה 10 מ’ מעל לאדמה עם גשרים מעץ, יש במקום גם אומגה ארוכה ושלל מתקנים נוספים.

כמו כן, אין לוותר על בילוי בפארק המים בדפרדייס- Badeparadies, הפארק הנפלא מציע מספר בריכות שחייה, מגלשות מים ארוכות ומפותלות, יש גם מגלשות לקטנטנים, ובו כ-25 אטרקציות מלהיבות. ההורים יכולים לבלות במתחם הספא היוקרתי, ליהנות מעיסויים, ולבלות גם במסעדות הטובות במקום.

מגלשות ההרים בטודנאו

אטרקציה שאין לפספס ביער השחור. מפסגת ההר נמתח מסלול מגלשות ההרים לאורך כ-3 ק”מ. לפסגה מגיעים באמצעות רכבל וגולשים מטה במסלול ארוך ומפותל המבטיח חוויה אקסטרימית מלאה באדרנלין ובצווחות הנאה של הילדים.

מתי כדאי לטייל ביער השחור?

ניתן לטייל באזור היער השחור עם ילדים כל השנה, עם זאת בחורף קר לכן הטיול לא מתאים לכל משפחה, וחלק מהאטרקציות הידועות אינן פועלות בעונה הקרה. ההמלצה היא לטייל באזור האביב ובקיץ.