Site icon מקומונט גבעת שמואל

כמה זמן לוקח התקנת גגות סולאריים

אנרגיה ירוקה מהווה ללא ספק את העתיד. מערכות סולאריות לתעשייה ולבית מהוות את הדרך היעילה ביותר להפיק אנרגיה סולארית ירוקה מקרני השמש. האנרגיה המדוברת היא נקייה יותר, בריאה יותר ולא מזהמת את הסביבה. על אף שהפקת חשמל באמצעות קרני השמש היא לא דבר חדש, בשנים האחרונות בשל התקדמות הטכנולוגיה ובהתאם לכך התקדמות המערכות הסולאריות המוצעות כיום, ניתן ללא ספק להנות מניצול יעיל ואיכותי של השמש לצורך הפקת חשמל הן בבתים פרטיים והן בתעשייה. השאלה שלא מעט אנשים שואלים היא כמה זמן דורשת התקנת מערכת סולארית. במאמר הבא תקבלו על כך תשובה.

מערכות סולאריות לגג- במה מדובר?

בתהליך התקנת מערכות סולאריות לגג מותקנים על הגג פנלים סולאריים וממיר חשמל אשר לרוב יותקן או על אחד הקירות החיצוניים של המבנה או על הגג. הפאנלים יהיו מחוברים לממיר והוא יהיה מחובר לרשת החשמל דרך לוח החשמל במקום. הפאנלים יהיו אחראיים בעצם על הפקת החשמל. ניתן להשתמש במערכת הסולארית עבור הפקת חשמל לצורך אותו מבנה כאשר את אקסטרה  החשמל שנותר ניתן להעביר לחברת החשמל ולקבל תמורתו זיכוי או שניתן להשכיר את גג הבית או גג המבנה לחברה העוסקת בתחום הפקת אנרגיה סולארית וכך בעצם להנות מהכנסה קבועה ופאסיבית לאורך שנים רבות.

מערכת סולארית מסחרית תתאים בעיקר עבור מבני תעשייה או מבני מסחר, מבנים חקלאיים או מבנים ציבוריים.

דבר נוסף שחשוב לדעת כי התקנת הגגות המדוברת היא השקעה לא קטנה, אך היא יכולה להניב לטווח הרחוק הכנסה לבעל הנכס שעליו מותקנת המערכת וכמובן שהיא חוסכת בצריכת החשמל הביתית וידידותית לסביבה.

כמה זמן אורכת התקנת מערכת סולארית על הגג?

התקנת גגות סולאריים הוא תהליך אשר חייב להתבצע על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. פרק הזמן הנדרש להתקנת הגגות המדוברים משתנה בהתאם לסוג הגג, גודל הגג, מורכבות ההתקנה של המערכת על הגג  ועוד. כמובן שבכדי שהמערכת תותקן  בצורה איכותית, אין לבחור באנשי מקצוע שעושים את העבודה בצורה המהירה ביותר אלא יש להקפיד על אנשי מקצוע שעושים את העבודה בצורה מקצועית. אם אתם מחפשים את אנשי המקצוע הטובים ביותר לצורך התקנת מערכת סולארית על הגג כדאי שתכירו את רקיע סולאר