Site icon מקומונט גבעת שמואל

כמה זמן מראש מזמינים קייטרינג?

אין ספק כי החלק החשוב והמרכזי ביותר בכל אירוע – זה האוכל אשר אותו נגיש לאורחים. אם האוכל לא יהיה טוב – לא משנה איך ייראה האולם ומה ילבש החתן. הטעמים הטובים של האוכל הם אלו אשר קובעים את הטעמים של האירוע כולו. כמה זמן מראש אתם צריכים לחשוב על קייטרינג

כאשר אנחנו מתכננים אירוע עומדים בפנינו אין סוף מטלות. אנחנו צריכים לבחור באולם ולבחור בתזמורת. לבחור צלם ולבחור תקליטן אך אין ספק כי החלק החשוב והמשמעותי ביותר באירוע- זה האוכל. אם האוכל לא יהיה טעים וערב לחיכם של האורחים – הם לא ייהנו כלל מהאירוע. על כן, מיד כאשר כבר יש לכם תאריך לאירוע ואולם אשר בו אתם מתכננים לחגוג – אתם יכולים להתקדם הלאה למשימה הבאה שזוהי הבחירה בקייטרינג לאירוע שלכם.

איך בוחרים את הקייטרינג?

קייטרינג לאירועים. צילום: יחצ

הבחירה הנכונה בקייטרינג עוברת כמה שלבים. רק אם תבחרו בקפידה ותעברו על כל אלו תוכלו להיות בטוחים כי אכן בחרתם נכון.

אז דבר ראשון – מבררים!
עליכם לשאול אנשים שערכו אירועים בתקופה האחרונה או כאלה שהשתתפו באירוע והיו מרוצים במיוחד מהאוכל. שאלו האם האוכל שהוגש היה טעים, האם הוא הוגש באופן אסתטי, האם האוכל היה חם במידה הנכונה, האם המנה הייתה משביעה וכן הלאה. האינדיקציה הטובה ביותר להתרשמות מאיכות האוכל -זוהי ההתרשמות של הלקוחות. הכלל “אין נחתום מעיד על עיסתו” תקף כאן יותר מבכל מקום אחר והבטחות של בעל הקייטרינג אינן אמורות להספיק לכם.

דבר שני – טועמים

אל תוותרו על שלב הטעימות. אם תטעמו את האוכל בעצמכם תוכלו להתרשם באופן ישיר מאיכות האוכל ומהטעמים שלו. כמובן שאת הטעימות אל תעשו לבד. לכו עם עוד שניים שלושה טועמים יחד אתכם כדי שתוכלו לקבל את ההחלטות הנכונות לאירוע שלכם.

כאשר מדובר בחתונה – המקובל הוא לבוא עם ההורים כאשר בסך הכול אתם תהיו שישה טועמים. החתן והכלה ושני זוגות ההורים.

לאחר שבדקתם כי מדובר באוכל המתאים לכם ולטעמים שלכם ושל האורחים שלכם – תוכלו להיות רגועים וסמוכים כי הגעתם אל הכתובת הנכונה וגם האורחים שלכם יהיו מרוצים מהאירוע שלכם.

לעוד כתבות קייטרינג חלבי אתם מוזמנים להיכנס לקישור

 

לכתבות נוספות במקומונט גבעת שמואל:

 

פורים ללא הפסקה: סיכום החגיגות בגבעת שמואל

עיריית רמת-גן לבג”צ: תקלות חמורות בעבודת הוועדה שדנה בבקשת גבעת שמואל להעביר את אוניברסיטת בר אילן לשטחה

מקומונט גבעת שמואל במשאל קניות בקניון עופר הגבעה