Site icon מקומונט גבעת שמואל

כמה עולה חימום תת רצפתי

חימום רצפתי

ישראל לא נחשבת למדינה קרה. אבל יש פעמים רבות שהחורף קר במיוחד. ישראלים רגישים לקור גם בחורף רגיל קר להם מאוד. לכן בכל בית ובכל משפחה מחפש פתרונות חימום טובים ויעילים. אחד מפתרונות החימום הוא חימום תת רצפתי. חימום זה הגיע לארץ וצובר תאוצה בתקופה האחרונה.

חימום מפנק מאוד

יותר ויותר אנשים בוחרים לחמם את הבית בעזרת חימום תת רצפתי. החימום התת רצפתי הוא מפנק מאוד. מדובר במערכת חימום שנמצאת מתחת לרצפה של הבית. כל הבית מתחמם בצורה נעימה ועדינה ואחידה. ואין פינוק גדול מלשים את הרגליים על רצפה חמימה כאשר יורדים מהמיטה בחורף.

חימום עם יתרונות רבים

חימום תת ריצפתי הוא חימום עם יתרונות רבים. עלות חימום תת רצפתי היא נמוכה יחסית. יותר נמוכה ממפזרי חום ומתנורי ספירלה, אפילו נמוכה יותר מאשר לחמם בעזרת מזגן. חימום תת רצפתי הוא בטוח מאוד, ניתן להפעיל את החימום התת רצפתי גם בלילה כאשר ישנים. חימום תת רצפתי בתוך לגמרי גם לילדים. אין בו חוטים או חשמל גלוי כמו בתנורים אחרים.

ההתקנה פחות יקרה ממה שנדמה

הרבה אנשים חושבים שחמום תת רצפתי כרוך בהתקנה יקרה. אבל זה כבר לא נכון. מחירי התקנה של חימום תת רצפתי ירדו באופן יחסי והם היום הרבה יותר סבירים. חימום תת רצפתי לא מיועד רק לעשירים בלבד יותר. הוא גם הפך להיות חימום מעודף על שכבות הביניים. זאת מכיוון שהמחירים של ההתקנה שלו הפכו להיות הרבה יותר סבירים. מחירים של חימום תת רצפתי בדרך כלל משתנים כל הזמן. והמגמה היא שהמחירים הולכים ויורדים. התקנה של מערכת חימום תת רצפתי חשמלי פחות יקרה. היא עולה בין 120 ל 170 שקל למטר רבוע. התקנה של מערכת חימום תת רצפתי המבוססת על מים היא יקרה יותר. אבל יש לזכור שעלות חד פעמית זאת, מחזירה את עצמה די מהר. כי עלות השימוש במערכת חימום תת ריצפתי לאחר שכבר הותקנה, היא נמוכה יחסית לדרכי חימום אחרות.