Site icon מקומונט גבעת שמואל

כמה עולה מקרן אנדרואיד אלחוטי? [4 דגמי מקרן אנדרואיד מומלצים]

כל אחד רוצה את מערכת ההקרנה האיכותית ביותר בבית שלנו, המקרן למעשה מהווה תחליף למסכי הטלוויזיה אותם אנו מכירים והמחיר די זהה בהתאם לאיכות ההקרנה. היתרון הוא שמסכי ההקרנה לרוב יהיו גדולים יותר ויעניקו תחושה של הקרנת קולנוע ביתית. מלבד לכך, המקרנים יותר נוחים לניידות, תופסים פחות מקום ומאפשר לנו צפייה בטווח צופים רחב יותר.

מקרן אנדרואיד אלחוטי – מה מיוחד בו?

מקרן נייד אנדרואיד הוא מקרן בעל מערכת הפעלה של גוגל ברוב המקרים, מערכת מובנית. מלבד לכך, כאשר המקרן הוא גם אלחוטי, אין לנו שום סיבה לרכוש ציוד נלווה למקרן מלבד למסך הקרנה נייד. בעזרת מקרן אנדרואיד אלחוטי תוכלו להציג כל תוכן שתרצו בכל מקום אפשרי באמצעות אפליקציות שהורדתם למקרן, חיבור למכשיר הנייד או גלישה באמצעות WiFi ובלוטוס. [ראו כאן: מחירי מקרן נייד באתר היבואן]

4 דגמי מקרן אנדרואיד מומלצים

לפני שאתם יוצאים למסע חיפושים שלם בחרנו להציג בפניכם את ארבעת דגמי מקרן האנדרואיד הפופולריים ביותר לשנת 2021, את האבחון נעשה לפי מחיר, איכות, סאונד, וסוג האנדרואיד של המקרן.

צילום: באדיבות מרכז הסאונד
  1. מקרן אנדרואיד מדגם H2 של חברת Xgimi

מקרני לד תמיד היו בסימן שאלה בקרב המומחים, האם הם עדיפים על יתר סוגי המקרנים? למקרני הלד יש את החסרונות והיתרונות שלהם, אך בנוגע לדגם הספציפי הזה בעל מערכת DLP איכותית לא הצלחנו למצוא אף חיסרון.

מקרן אנדרואיד XGIMI דגם H2 מגיע עם מערכת סאונד איכותית בעלת דיוק וסנכרון מלא, המכשיר הינו מכשיר חכם בעל מערכת הפעלה של אנדרואיד וכמו כן הרזולוציה בהחלט מפתיעה למקרן נייד – FHD 1080P. דגם H2 בעל אפשרות הקרנה של 4K ועוצמת הארה של מביישת בית קולנוע – 4,000 אנסי לומנס! למקרן יש מערכת תיקון תמונה המופעלת באמצעות מנגון חדשני עד לדיוק מוחלט של התמונה. כל היתרונות האלה יגיעו אליכם במחיר של 7,495 ש”ח בלבד. [ ראה כאן סקירה מורחבת באתר TGSPOT על מקרן אנדרואיד H2]

  1. מקרן אנדרואיד מדגם Z9 של חברת CLX

המקרן אנדרואיד הטרי ביותר של חברת CLX נמצא מולכם, האם הוא מספק את הסחורה? תחילה, אם אתם מחפשים מקרן בעל אורך חיים ממושך, זה הדגם בשבילכם. דגם זה מגיע על 30,000 שעות עבודה, כמו כן עוצמת התאורה עומדת על 1,800 אנסי לומנס, עוצמת הארה מספקת עבור שימוש ביתי.

צילום: באדיבות מרכז הסאונד

מקר נייד אנדרואיד זה עומד בסטנדרט הקרנה מהגבוהים בשוק בשל ניגודיות גבוהה וחדות תמונה בסיוע של רזולוציה טבעית של FHD 1808P. ניתן להתחבר למכשיר באמצעות WiFi, בלוטוס וכמו כן ישנה מערכת אנדרואיד מובנית במקרן. מקרן זה עובד על טכנולוגיית DLP ובעל כל החיבורים אליהם אתם זקוקים בשביל להנות מהקרנה ברמת בית קולנוע מקצועי.

  1. מקרן אנדרואיד מדגם Mogo Pro של חברת Xgimi

אם אתם מחפשים מקרן נייד נטען, קטן וקל בעל איכות גבוהה עם אנדרואיד אתם במקום הנכון. (קראו כאן מדריך לבחירת מקרן נייד נטען) מקרן זה מציג לנו מפרט טכני שמעולם לא ראינו במקרן במימדים אלו, המקרן מתאים לחדרי שינה, לסלון וכמו כן לשימוש חיצוני (לא באור יום). כמו כן, דגם זה הוא בעלת מערכת הפעלה של אנדרואיד וסוללה עוצמתית.

מקרן אנדרואיד זה מציג לנו רזולוציה טבעית של 1080P, רזולוציה שלא מביישת את המקרנים האיכותיים ביותר, כמו כן חדות התמונה והניגודיות יוצרות הרמוניה שלמה של תמונה ברורה, חדה ואיכותית. המחיר עבור דגם זה הוא 5,185 ש”ח.

צילום: באדיבות מרכז הסאונד
  1. מקרן אנדרואיד מדגם X9 של חברת CLX

מקודם סקרנו את הדגם החדש ביותר של חברת CLX, כעת נסקור את הדגם הנמכר ביותר של החברת – X9. מקרן זה הינו מקרן מסוג DLP Ultra HD-SMART TV, הפונקציות המובנות בתוך המכשיר הן: HDMI, USB, Wifi ובלוטוס.

הגודל המזערי של המכשיר נותן לנו אפשרות לשאת אותו לכל מקום, אפשר להחשיב את דגם זה כמקרן כיס בשל גודלו ומשקלו העומד רק על 390 גרם. דגם זה מתאים גם לשימוש חיצוני באור יום (2,800 אנסי לומנס) וכמו כן בעל איכות הקרנה גבוהה וממושכת (עד 4 שעות ללא טעינה). נתונים נוספים של המכשיר באים לידי ביטוי בפוקוס תמונה אוטומטי, יחס ניגודיות גבוה וגודל תמונה של עד 200 אינץ’. המחיר אותו תשלמו עבור דגם זה הוא 4,590 ש”ח.