Site icon מקומונט גבעת שמואל

כמה צריך להשקיע היום בעל עסק קטן כדי לקבל תוצאות מפרסום לעסקים קטנים באינטרנט?

מרבית העסקים הקטנים שנפתחים כיום נסגרים בתוך שנתיים עד 5 שנים מיום פתיחתם. הסיבות לכך יכולות להיות רבות: התנהלות פיננסית לא נכונה, ידע מקצועי לא מספק, פרסום לא נכון או יעיל, לקוחות גדולים שעזבו כיוון שהשירות או המוצר לא היה מספיק טוב כפי שחשבו בהתחלה, סחרור הלוואות שבעל העסק נכנס אליו ועוד. אחד הדברים שיכולים לעזור לעסקים, בוודאי בתחילת דרכם, הוא נושא הפרסום. גם אם יש דברים לתקן בניהול העסק ובשירות שנותנים ללקוח הרי שאם הפרסום מתבצע בצורה נכונה ומביא לקוחות לעסק – יש תזרים לעבוד אתו, יש בסיס לקוחות המחזיק את העסקו אנו מרוויחים זמן לתיקונים ושיפורים.

אילו אפשרויות פרסום דיגיטלי נפוצות עומדות בפני העסק הקטן?

היום כל בעל עסק מכיר כבר בחשיבות של פרסום באינטרנט ואפילו רשתות וחברות גדולות משקיעות הון עתק בפרסום בדיגיטל. פרסום לעסקים קטנים כיום גם כן מתנקז ברובו לאינטרנט כיוון ששיטות הפרסום המסורתיות עובדות פחות טוב כיום ובאמצעות האינטרנט ניתן גם לבצע מעקבים, לאסוף נתונים, לנתח אותם ולשפר את ביצועי הקמפיין כדי להפוך אותו לאפקטיבי יותר.

בין האפשרויות השונות:

כמה צריך להשקיע עסק קטן כדי לקבל תוצאות בפועל?

סך ההשקעה החודשית בפרסום תלויה לגמרי בבעל העסק ובתקציב שלו. מיתוג עסקי לעסק קטן יכול לעלות לא מעט ולכן מומלץ לשלב את השיחות על המיתוג עם חברת הפרסום ולהוביל משם לפרסום החודשי דרך החברה, כך תוכלו לקבל 2 שירותים בתקציב אחד. התייעצות עם הנציגים המקצועיים של החברה יעזרו לכם למקד את הפרסום שלכם ואת התקציב שלכם היכן שנכון עבור העסק שלכם, היכן שקהל היעד שלכם נמצא ובהתאם לצרכים האישיים שלכם מבחינה כלכלית ומקצועית.