Site icon מקומונט גבעת שמואל

כמובטח, השבוע החלו העבודות של חברת החשמל להטמנת קו המתח העליון בעיר

ראש העירייה, יוסי ברודני, הבטיח במסע הבחירות שלו כי הוא יפעל להטמנת קו המתח וכך היה. מאז כניסתו לתפקיד פעל ברודני מול גופים שונים לביצוע התוכנית. הוא נפגש עם השר לאיכות הסביבה גלעד ארדן שהבטיח לסייע, וקיים מעשרות פגישות עם בכירים מחברת החשמל. לאחר עבודה מאומצת על התוכניות ובדיקות בשטח, הגיעו לתוואי הטמנה מוסכם ואופטימאלי. ע”פ התכנית יוטמן הקו בין רחובות הרימון והנשיא. ההטמנה ע”פ כל התקנות, ובמרחק המחוייב ממגורים ומוסדות ציבור. עיריית גבעת שמואל השקיעה 6 מיליון ₪ לביצוע הפרויקט.

ראש העיר יוסי ברודני: “כפי שהצהרתי לאורך כל הדרך, בצד כל הפרויקטים השוטפים , פעלה העירייה בראשותי להטמנת קו המתח בשכונת בית וקאנטרי. במהלך השנה הנוכחית, שנת 2011, התממש הפרויקט לו חיכו התושבים שנים רבות. אני מברך על ההישג ועל הדייקנות של חברת החשמל שהבטיחה שהעבודות יחלו ב- 1.5.11”.

תושבי גבעת שמואל רבים בירכו על תחילתו של המהלך שנועד לשפר לאין היכר את איכות חייהם. מנחם צוריה שמתגורר בשכונת בית וקאנטרי מזה 8 שנים, מכיר היטב את המאבק הבירוקרטי שניהל ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני, להסרתו של קו המתח. “אני מודה לראש העירייה על העבודה שהוא עשה כדי למצוא פתרון בנושא קו המתח, יוסי הבטיח ואכן קיים ואני מברך אותו על כך”, כך אמר צוריה לאחר תחילת העבודות.

לברכות על ההישג הצטרף גם סא”ל במילואים, אליהו ניניו שמתגורר ברחוב הנשיא בעיר משנת 1995. “יש הצלחה אדירה בהוצאת קו המתח, היום אנשים ינשמו אוויר יותר נעים וההרגשה שלהם תשתפר בעקבות הורדת המפלצת הענקית הזאת. אני יכול להרשות לעצמי לדבר בקולם של כ-450 בתי אב בגבעת שמואל שמברכים את ראש העירייה על עמידתו בהבטחותיו”.

הטמנתו של קו המתח רק החלה והעבודה צפויה להיערך כ-4 חודשים. העירייה וחברת החשמל יעבדו יחד כדי שהטמנתו של קו המתח תסתיים על הצד הטוב ביותר.