Site icon מקומונט גבעת שמואל

כמו באירופה: החל ממחר יפתחו הסופרים בגבעת שמואל את שעריהם בשעות ייעודיות – לבני 60 ומעלה בלבד

סניף סופר ברקת בגבעת שמואל. צילום: מקומונט גבעת שמואל

בגבעת שמואל החליטו להיות הראשונים בארץ ולהצטרף ליוזמה שמקורה בספרד ומיועדת עבור בני הגיל השלישי בעיר, הנמצאים בסיכון גבוה במידה וחלילה ידבקו בנגיף הקורונה. החל ממחר יגבילו הסופרים בגבעת שמואל שעות קבועות לבני 60+, וזאת על מנת להמשיך לשמור על בריאותם ולאפשר להם לרכוש ולהצטייד במזון לשם השהייה בבית.

מדובר ביוזמה משותפת של ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני ורשתות המזון בעיר – סופר חביב, סופר ברקת וסופר מגה, שהחליטו על שעות פתיחה מיוחדות עבור אוכלוסיית המבוגרים בלבד, מבלי שיתערבבו עם שאר האוכלוסייה.

יש לזכור שההנחיה הטובה והמומלצת עבור בני הגיל השלישי היא להישאר בבתים ולהימנע משהייה בחוץ, אולם רבים מהם מבקשים עדיין לצאת ולעשות קניות בכוחות עצמם. על מנת לצמצם את האפשרות להידבקות בגלל קבוצת הסיכון הגבוהה שלהם, החליטה העירייה ליזום את האפשרות הזו יחד עם מנהלי רשתות המזון, במטרה להמשיך לשמור על בריאותם.

רשתות המזון יקדימו ויפתחו את חניותיהן בשעות הבוקר להלן, והקניות יתאפשרו רק עבור בני בגיל השלישי:

בשעות אלו מתבקשים שאר תושבי העיר שלא להגיע לרשתות ולאפשר רק לציבור המבוגר, מגיל 60 ומעלה, לעשות קניות בצורה בטוחה יותר.

ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני: ״בגבעת שמואל בני הגיל השלישי משולבים חברתית טוב יותר בקהילה ואיכות חייהם הופכת משמעותית יותר. יש לנו מחויבות אליכם – הדור הוותיק, ובימים אלו שהם בסיכון גבוה להדבקות בנגיף הקורונה – המחויבות כפולה. אני מודה לרשתות השיווק על ההירתמות ומבקש מהתושבים לא להגיע בשעות אלו על מנת להמשיך לשמור על ההורים של כולנו. כמו כן אני קורא לכולם להמשיך להישמע להנחיות משרד הבריאות, לשמור על מרחק של שני מטרים האחד מהשני ולהקפיד על היגיינה אישית”.