Site icon מקומונט גבעת שמואל

כמו פעם – חניכי תנועות הנוער העירוניות יצאו למחנה קיץ בנושא “עבר, הווה, עתיד”

תנועת הנוער העירונית קרית אלון ואילנוער הקימו מחנה קיץ משותף במתחם אנדרטת הנח”ל בפרדס חנה, שם נהנו החניכים וחברי השכבה הבוגרת מפעילויות חינוכיות, אוכל טוב, ערכים וחוויות שאפשר לספוג רק בשטח, רחוק מהטלפונים והשגרה.

מי לא מתגעגע לימים של החיים בשטח, אוהלים, מחנה, אוכל וצ’יזבטים. חניכי מועדוני הנוער אילנוער וקרית אלון של מתנ”ס גבעת שמואל חוו את השטח והזיכרון הנפלא לא מש מהפנים. ראשונים היא אלא חברי השכבות הבוגרות של תנועות הנוער שיצאו לאנדרטת הנח”ל ככוח חלוץ ומקים כבר בשבוע שעבר. הם שהו במחנה שבוע שלם במהלכו הכשירו את השטח להגעת החניכים, בנו מבנים מחנאיים מרשימים, מתחמי הדרכה  ויצרו את הפעילויות השונות. חברי השכבות הבוגרות תכננו את המבנים חודשים רבים, עברו אישורי בטיחות, חשבו ועמלו רבות ובהגעתם למחנה הקיץ מיד החלו בבנייה.

מועדון אילנוער בחר השנה בנושא “פוקימון” וקרית אלון בנושא “תקופות בזמן- עבר, הווה ועתיד כשהמבנים נבנו בהתאם לנושאים הנבחרים.

צילום: יח”צ מתנ”ס גב”ש
צילום: יח”צ מתנ”ס גב”ש

לאחר 3 ימי בנייה החלו להגיע חניכי השכבות הצעירות של המועדונים. החניכים נהנו ממתחמי פעילות יצירתיים, בנו את המתחמים השכבתיים שלהם, ישנו תחת כיפת השמים, שרו ובעיקר נהנו. גם מקומם של ההורים לא נפקד, ולרגע הם הפכו לחניכים בעצמם: הם הגיעו לתורניות מטבח, בישלו אוכל, סייעו לצוותי ההדרכה וחזרו בשעון הזמן לגיל הצעיר.

החניכים של שני המועדונים נהנו מאוכל מזין, איכותי ובעיקר טעים מעשה ידם של ההורים.
בני סומך ומשה מרר, סגני ראש העיר, שירלי אחיטוב, מנהלת המתנ”ס וערן אבן צור מנהל יחידת הנוער העירונית הפליגו לכיוון הצפון, הפתיעו את החניכים, וכמעט בחרו להמשיך לישון בשטח.המחנה ננעל ביום חמישי בטקס מרשים במתחם המחנה בו הוכרזו המבנים הזוכים, המדריכים והחניכים המצטיינים ועוד. בשם עיריית גבעת שמואל ברכה חברת מועצת העיר, מיכל נתנאל ששיבחה את חברי שני מועדוני הנוער ובעיקר את הרוח הספורטיבית, האחווה המשותפת והייחודיות היוצאת דופן של בני הנוער בעיר.
“מחנות הקיץ מהווים את שיא הפעילות השנתית של הנוער. אני נפעם כל שנה מחדש מהיופי ומאיכות המחנות”, אומר ערן אבן צור, מנהל יחידת הנוער העירונית.

נכתב בשיתוף מתנ”ס גבעת שמואל