Site icon מקומונט גבעת שמואל

כנס מתגייסים למסיימי י”ב לקראת גיוסם לצה”ל

כ- 550 מסיימי י”ב תושבי גבעת שמואל – בנים ובנות, דתיים וחילונים –  התקבצו לכנס מתגייסים השנתי, שנערך בהיכל התרבות העירוני בהשתתפות ראש העיר יוסי ברודני

כמידי שנה, עיריית גבעת שמואל מקיימת כנס מתגייסים עירוני, המיועד לבוגרי התיכונים, לקראת גיוסם לשירות צבאי או שירות לאומי – אזרחי. האירוע מתקיים אחת לשנה בהיכל התרבות העירוני במעמד ראש העיר יוסי ברודני וכולל מופע סטנד-אפ וחלוקת תיק גב גדול אשר ישמש את המתגייסים במהלך שירותם. בכנס שנערך השנה, השתתפו גם סגני ראש העיר – יעקב ויליאן, בני סומך ומשה מרר, מנהלת המתנ”ס העירוני גבעת שמואל הגב’ שירלי אחיטוב ומנהל יחידת הנוער ערן אבן צור.

בין המשתתפים בכנס הסתובבו גם נציגי מיט”ב, לשכת הגיוס של צה”ל, שסייעו לצעירים הנרגשים במענה לשאלותיהם ולהתלבטויותיהם לקראת הגיוס הקרב וניסו להנגיש להם את המידע הרב בכל הקשור לצה”ל ולמסלולי הגיוס השונים.

ראש העיר יוסי ברודני ברך את המתגייסים ואמר כי “עם שיעור זכאות מקסימלי לבגרות ומוטיבציה לשירות משמעותי בצה”ל, מערכת החינוך בגבעת שמואל מדורגת מזה כמה שנים ברציפות בצמרת הערים המובילות בישראל – בחינוך, במצוינות ובציונות. גבעת שמואל בחרה להוות דוגמא כיצד ראוי חינוך תלמידים כבר מגיל צעיר להתמקד גם במצוינות חינוכית – אבל גם במצוינות ערכית, ולא בכדי תלמידי גבעת שמואל מובילים מדי שנה גם את מדד ציוני הבגרות הארצי אבל גם במדד השרות המשמעותי בצה”ל, ועל כך גאוותי”.

שי אישי לכל מתגייס. צילום: דוברות העירייה
גבעת שמואל מובילה במדדים הפדגוגיים והערכיים. צילום: דוברות העירייה

לאחר מכן נשאה דברים נציגת בני הנוער מסיימי י”ב יעל ויליאן, בוגרת אולפנת גבעת שמואל וביתו של סגן ראש העיר יעקב ויליאן, שציינה את “כוחם של החינוך והערכים שספגנו במהלך שנות הלימוד במערכת החינוך בגבעת שמואל”.

“השרות המשמעותי שאתם יוצאים אליו הוא תוצר של השקעה רבה וערכים בהם הנוער בגבעת שמואל התברך והם אלו שהביאו אותנו לנקודת פתיחה שכזו וליכולת, והרצון, לתרום מעצמנו לטובת המדינה והעם” אמרה ויליאן.

לאחר מכן, עלו מסיימי י”ב אחד-אחד לבמה לקבל באופן אישי מראש העיר את ברכת הדרך וכך תיק גב יוקרתי כמזכרת שתלווה אותם במסגרת שירותם החשוב, כשאת הערב חתמה הופעת סטדנאפ מצחיקה במיוחד של הסטנדאפיסט אסף יצחקי.