Site icon מקומונט גבעת שמואל

כסא מנהלים אורטופדי – איכות חיים אחרת

כשאתם חוזרים מיום עבודה קשה ומתיישבים על הספה, לפתע אתם מרגישים את כל החוליות בגב. אתם מרגישים אם ישבתם כמו שצריך על כסא מנהלים אורטופדי איכותי. ואתם מרגישים אם ישבתם על כסא לא איכותי, שפוגע לכם בבריאות וגורם לכאבי גב קשים מלווים בלחץ על עמוד השדרה. ואם עדיין אין לכם כסא איכותי מסוג זה, חשוב שתרכשו כי אחרת הבריאות שלכם עלולה לחוות כאבים, לחץ, מצב רוח ירוד ותפוקת עבודה לא איכותית. מדהים כמה כסא איכותי אחד יכול לשנות לכם את החיים.

כסא מנהלים אורטופדי – כי מגיע לכם את הטוב ביותר

בבחירת כסאות אורטופדיים זה לא משנה אם אתם מנהלי משרד, מנכ\”לים או מנהלי צוות. הדבר החשוב ביותר שיש לכם לדאוג לו הוא רווחת עובדים, ורווחתכם. כסאות איכותיים יעניקו גם תפוקת עבודה טובה, וגם מצב רוח טוב.

באופן כללי, הכל מתחיל ונגמר בבריאות תקינה. תפוקת העבודה שלנו, מצב הרוח שלנו, איכות החיים שלנו במשרד ומחוץ למשרד, וגם החיים החברתיים שלנו. כשאנחנו מרגישים טוב, הכל הולך פשוט הרבה יותר טוב.

כשאתם בוחרים כמנהלי צוות או מנהלים כסאות אורתופדיים איכותיים אתם בוחרים חיים איכותיים ונוחים לצוות שלכם, וגם לעצמכם כמובן.

חברה איכותית ומקצועית תדע להתאים לכם באופן אישי כסא מנהלים במבצע או שלא במבצע. אך חשוב שכל כסא מנהלים אורטופדי יהיה מותאם לכם אישית.

כסא מנהלים אורטופדי – איך תבחרו אותו?

החלטתם לרכוש כסא מנהלים אורטופדי איכותי? זאת החלטה נהדרת! בבואכם לבחור כסא מנהלים במבצע או במחיר מלא, חשוב שתשימו לב לפרמטרים הבאים:

אם בעבר היו מספרים לנו שאפשר להתאים כסאות באופן אישי, היינו משועשעים מהסיטואציה. יחד עם זאת, כיום לא מדובר בפנטזיה. כיום כסא מנהלים אורטופדי חשוב שיהיה מותאם אישית למשתמש בו על מנת שיהיה קל לנווט אותו מבחינת סוג העבודה, הגובה ובהתאמה גם למשקל עודף חריג.

כסא מנהלי אורטופדי זקוק למשענת גב איכותית. משענת זו היא משענת גב מלאה שמכסה את גובה הגב ומגיעה גם לחלק האחורי התומך בראש. היא מאפשרת זווית נוחה, יציבה וגורמת לזרימת דם טובה. כאשר זרימת הדם טובה הגוף עירני, והכל קל יותר.

משענות ידיים בכסאות שהם כסאות מנהלים אורתופדיים מחוייבות בסטנדרט מאד גבוה. הן צריכות להיות מתכווננות ומתאימות לגובה הידיים מול עבודה על המחשב, ומול המקלדת והעכבר. גובה מתאים ימנע כאבי מפרקים וכאבי כתפיים ויגרום לתפוקת עבודה טובה יותר ובכלל, אי כאבים בגוף.

הגובה של הכסא מאד חשוב, כסא שהוא נמוך מדי יפעיל כאבים ולחץ בגב התחתון ובמתניים. כסא שהוא גבוה מדי יפעיל לחץ על הברכיים, ויגרום לכאבים. התאמה אישית תגרום לאפקטיביות רבה.

חברת קפרה פעילה בתחום מעל 25 שנים ומקפידה על מקצועיות בסטנדרט הגבוה ביותר. או מאמינים בקשר אישי עם לקוחותינו, ושבירות הרצון של הלקוח הכי חשובה לנו. אנו שמחים שיש לנו את הזכות להעניק שירות איכותי, בעל אמינות גבוהה ומוצרים איכותיים הנבחרים בקפידה. שביעות הרצון שלכם, היא ההתרגשות וההצלחה שלנו.