Site icon מקומונט גבעת שמואל

יישור שיניים במרפאת מומחים

טיפולים ליישור שיניים הולכים והופכים נפוצים יותר עם השנים, במיוחד לאור התווספותן של שיטות חדשניות המאפשרות לעבור תהליך דיסקרטי של יישור שיניים, ללא הצורך בלבישת הגשר המסורתי עם הגומיות, או לחלופין, התקנה של גשר בחלק הפנימי של השיניים, לכיוון חלל הפה.

צילום:pixabay

אורתודונט מומחה ליישור שיניים הינו רופא שיניים שסיים הכשרה ייעודית באורתודונטיה, עבר בהצלחה את בחינות ההתמחות ושמו מופיע ברשימת המומחים באתר האינטרנט של האגודה האורתודונטית ושל משרד הבריאות. יחד עם זאת, ישנם מקרים בהם רופאי שיניים שאינם עברו התמחות באורתודונטיה מציגים עצמם כאורתודונטים, וזאת על אף האיסור בחוק. לכן, כשבוחרים אורותודונט לטיפול יישור שיניים, מומלץ לוודא שאתם בידיים הנכונות.

בדיקה של אורתודונט מומחה מומלצת לילדים החל מגיל 8, בשלב בו השיניים החלביות נושרות, ובמקומן צומחות השיניים הקבועות. כתוצאה מהרגלים כדוגמת שתיה מבקבוק תינוקות, מציצה של אצבע וכן מציצת מוצץ, לעיתים נפגע התהליך התקין של התפתחות הלסתות והשיניים, מה שגורם לשיניים עקומות שיוצאות מקשת השיניים או לסגר שאינו תקין ובא לידי ביטוי בלסתות עקומות ו/או בולטות. חשוב לזכור, שמעבר לפן האסתטי, שיניים עקומות פוגעות בבריאות הפה כולו, החל מפגיעה בחניכיים ועד לפגיעה בשיניים בריאות, ובמקרים רבים הן אף מפריעות לדיבור, לנשימה וללעיסה באופן תקין.

יישור שיניים שקוף או פנימי, הן שיטות חדשניות ליישור שיניים בלתי נראה. יישור שיניים שקוף מבוצע באמצעות פלטות שקופות ודקות המולבשות על גבי השיניים, ואילו גשר פנימי הוא גשר שמודבק על החלק הפנימי של השיניים אל כיוון חלל הפה במקום על החלק החיצוני שחשוף לכל. בעזרת שיטות אלה ואחרות, מבוגרים רבים מוצאים עצמם מתחילים בתהליך של יישור שיניים, לאחר שבמשך שנים המבוכה מנעה מהם לעשות זאת.

מרפאת “תמר סמייל”

ד”ר תמר פינקלשטיין, בעלת מרפאת השיניים “תמר-סמייל” ברחוב ביאליק 36 בגבעת שמואל, היא אורתודונטית מוסמכת אשר סיימה בהצטיינות את לימודי ההתמחות באורתודונטיה בבית הספר לרפואת שיניים בתל אביב. עם סיום לימודיה, עבדה ד”ר פינקלשטיין במחלקה להפרעות סגר באוניברסיטת תל אביב, שם רכשה מיומנות רבה בטיפול באנשים הסובלים מהפרעות במערכת הלעיסה. היא חברה באגודה האורתודונטית הישראלית, חברה באגודה לכאבים מוסקולוסקלטליים וכן נכללת בצוות ההדרכה הבינלאומי ללימודי אורתודונטיה באוניברסיטת תל אביב. במהלך השנים, עברה השתלמויות רבות בארץ ובחו”ל אודות שיטות טיפול מתקדמות וחדשניות, אותן היא מביאה למרפאתה ומהן נהנים מאות ממטופליה.

במרפאה של תמר, צוות ותיק ומקצועי המעניק טיפול אישי ויחס חם ואנושי למבוגרים ולילדים כאחד. העקרונות המנחים את צוות המרפאה, הם אמינות כחלק בלתי נפרד מהשירות, מחירים הוגנים ושווים לכל כיס וטיפול מקצועי באמצעות צוות מוכשר ובעל ניסיון רב בתחום.

השירותים המוענקים במרפאה כוללים יישור שיניים בשיטות מגוונות ובהתאמה אישית לכל מטופל, שירותי שיננית מוסמכת ומקצועית, הלבנה של שיניים בשיטות מתקדמות ובריאות, ניתוח לסתות לסובלים מהפרעה תפקודית ואסטתית והכנה והתאמה של מגני שיניים לספורטאים.

“תמר סמייל”, רחוב ביאליק 36 גבעת שמואל, 03-5320044